boekhouden
Ik zou zeker geen Exact nemen!! Dat is een programma waar je al je boekingen die je maakt moet verwerken. En als je iets verwerkt hebt en je komt erachter dat je het toch niet goed hebt gedaan, dan moet je een hele omweg maken om je fout weer te herstellen. Als je er dus weinig tot geen verstand van hebt, zal ik het je zeker niet aanraden. Anders moet je eerst een cursus Exact doen en dat kost dan ook weer extra geld....
Ik werk zelf op een administratiekantoor en we werken met AccountView. Super programma! Maar best prijzig in aanschaf. Maar ik las net ook dat iemand zei dat haar boekhouder liever had dat zij in het zelfde programma werkte. Tuurlijk is dat makkelijker, maar als je een goed programma hebt, kan je dat ook meestal gewoon converteren.
Ik zou als ik jou was even kijken op de volgende pagina, wij raden het vaak aan voor starters en kleine bedrijven. Het is niet een moeilijk programma en je hebt alles goed voor elkaar. En mocht je een groter bedrijf worden, kan je het altijd uitbouwen met diverse modules.
http://www.davilexbusiness.nl/producten/accountbasic/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat van excel is ook een goede optie hoor! Kan je ook heel veel mee doen, maar ja het is net wat je zegt je moet er wel mee over weg kunnen.
Groetjes Cis
Ik werk zelf op een administratiekantoor en we werken met AccountView. Super programma! Maar best prijzig in aanschaf. Maar ik las net ook dat iemand zei dat haar boekhouder liever had dat zij in het zelfde programma werkte. Tuurlijk is dat makkelijker, maar als je een goed programma hebt, kan je dat ook meestal gewoon converteren.
Ik zou als ik jou was even kijken op de volgende pagina, wij raden het vaak aan voor starters en kleine bedrijven. Het is niet een moeilijk programma en je hebt alles goed voor elkaar. En mocht je een groter bedrijf worden, kan je het altijd uitbouwen met diverse modules.
http://www.davilexbusiness.nl/producten/accountbasic/" onclick="window.open(this.href);return false;
Dat van excel is ook een goede optie hoor! Kan je ook heel veel mee doen, maar ja het is net wat je zegt je moet er wel mee over weg kunnen.
Groetjes Cis
-
Jolanda Foks Jewels
- Bead Starter
- Contacteer:
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
nou als je excel niet snapt, dan zul je boekhoud programma's ook niet snappen, het spreekt niet voorzich.
en als je een beetje verstand hebt van boekhouden dan kun zelf iets opzetten in excel.
dus mis het handig om eerst eens te kijken naar boeken overboekhouden zodat je weet wat er in moet staan en hoe het werkt.
en een programma voor boekhouden is te verkrijgenm vanaf 400 euro en dat zijn een hoop kralen.
succes deborah
en als je een beetje verstand hebt van boekhouden dan kun zelf iets opzetten in excel.
dus mis het handig om eerst eens te kijken naar boeken overboekhouden zodat je weet wat er in moet staan en hoe het werkt.
en een programma voor boekhouden is te verkrijgenm vanaf 400 euro en dat zijn een hoop kralen.
succes deborah
het gaat er niet zo zeer om dat ik excel niet snap maar meer dat ik niet wist waar ik moest beginnen, ik heb inmiddels een voorbeeld toegestuurd gekregen (nog bedanktdeborah schreef:nou als je excel niet snapt, dan zul je boekhoud programma's ook niet snappen, het spreekt niet voorzich.
succes deborah
groetjes mip
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Juist als je een accountant heb betaald het zichzelf terug, zij weten precies wat je allemaal af kan trekken van de belasting en terug kan vragen. Of jij moet dat natuurlijk allemaal zelf goed wetendeborah schreef:hoi hoi
nou succes ermee dan en ik ben ook pas voor mezelf begonnen,
maar een accountant die heb ik nog niet ik druk liever de kosten en ga pas dat soort dingen laten doen als het zich terug betaald zeg maar,
want er komt nog genoeg bij kijken.
succes
deborah
-
nathalie_25
- Bead Designer
- Contacteer:
Oh kijk dat is perfect natuurlijkdeborah schreef:hoi
een oom van mijn vriend is boekhouder en die helpt me ermee
en een vriend van mij heeft zelf een bedrijf en die geeft me ook tips,
het is zolang ik klein ben wel te doen.
en vindt het leuk om het zelf te leren.