Ontwerpwedstrijd 12 t/m 15 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
AAAHHH dit is zo moeilijk kiezen, zoveel moois 

- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
Re: Ontwerpwedstrijd 12 t/m 15 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
Erg he? En het zijn zoveel inzendingen!!!!!!!!! Ik probeer altijd maar de kiezen op basis van: 1; wat was de opdracht? 2; wat zou ik zelf dragen? of 3; wat is nou eens echt anders dan de anderen???? Nog 2 weken geduld, en dan weet ik of mijn ontwerp draagbaar/opvallend genoeg was 

ik heb mijn stem gegeven, maar wat een mooie creaties zeg!
Ook ik heb gestemd, vandaag voor het eerst, maar idd wat een mooie creaties en wat was de keuze moeilijk!
Creatieve groetjes,
Herma
Herma
Ik heb ook weer meegedaan.
Vanmorgen voor de eerste keer alle creaties doorgenomen en er zitten weer prachtige creaties bij! Ik laat het even rusten en dan kijk ik nog eens. Vaak merk ik dan wel welke zijn blijven hangen bij mij. Ik kijk inderdaad ook naar de draagbaarheid, maar ook naar de creativiteit en orginaliteit. Ik ben elke keer weer verbaasd dat er zo veel verschillende mogelijkheden zijn met 1 pakketje kralen.
Vanmorgen voor de eerste keer alle creaties doorgenomen en er zitten weer prachtige creaties bij! Ik laat het even rusten en dan kijk ik nog eens. Vaak merk ik dan wel welke zijn blijven hangen bij mij. Ik kijk inderdaad ook naar de draagbaarheid, maar ook naar de creativiteit en orginaliteit. Ik ben elke keer weer verbaasd dat er zo veel verschillende mogelijkheden zijn met 1 pakketje kralen.
Ik heb ook net gestemd, vond ze allemaal wel mooi maar er sprongen er drie uit

Ik heb er ook 3 uitgekozen.
Heeft iemand het linkje? vind stemmen altijd hartstikke leuk,maar kan het niet vinden..

Gefeliciteerd winnaars!!!
Geen idee of ze hier op het forum zitten, maar toch
Ik had inzending 4
Geen idee of ze hier op het forum zitten, maar toch

Ik had inzending 4

- ladylisa1991
- Bead Dreamer
Ik had inzending 13 (A) haha zoals gewoonlijk simpel in vergelijking met de rest 
Ik heb toch nog een gedeelde 10e plaats (4 punten) dat vind ik toch heel erg leuk! Want het zijn er steeds meer die op mij stemmen!
Groetjes!
P.s. winnaars gefeliciteerd, heel goed gedaan! Had zelf ook op nummer 1 gestemd.

Ik heb toch nog een gedeelde 10e plaats (4 punten) dat vind ik toch heel erg leuk! Want het zijn er steeds meer die op mij stemmen!
Groetjes!
P.s. winnaars gefeliciteerd, heel goed gedaan! Had zelf ook op nummer 1 gestemd.
"Live your dreams, like no other"
Ik was het wel eens met de uitslag. Wat mij betreft hebben de mooiste ook weer gewonnen. Ik ben benieuwd naar de volgende wedstrijd...
-
- Bead Professional
inderdaad het waren terechte winnaars! Mooie creaties zijn er allemaal gemaakt.
ik ben gedeelde 8ste geworden, wel tevreden.
Kijk ook weer erg uit naar het volgende pakketje, wat zal er nu in zitten?
ik ben gedeelde 8ste geworden, wel tevreden.
Kijk ook weer erg uit naar het volgende pakketje, wat zal er nu in zitten?
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
- Ingedinge
- Bead Interested
- Contacteer:
Dankjulliewel, want.... in iedergeval zit de winnaar van de 2e prijs op dit forum, want dat ben ik! De armband op het zijde koord is de mijne
Was voor het eerst dat ik mee heb gedaan, en vond het een erg leuk setje, sterker, ik heb 1 van de 2 overgebleven pakketjes besteld, aangevuld met wat extra kraaltjes voor een bijpassende ketting! Bijna klaar, binnenkort de plaatjes!

O wat leuk Inge! Ik ben heel benieuwd hoe die wordt. Gefeliciteerd met je 2de plaats!