Heb jullie dat ook? Regelmatig staan er berichtjes in mijn gastenboek van personen die allerlei andere veilingsites en dergelijke aanprijzen. Dit is zeker grappig, bedoeld of zo. Alleen kan ik de lol er niet zo van in zien.
Irritante berichtjes in gastenboek
- danielle
- Bead Dreamer
- Contacteer:
Hoi,
Heb jullie dat ook? Regelmatig staan er berichtjes in mijn gastenboek van personen die allerlei andere veilingsites en dergelijke aanprijzen. Dit is zeker grappig, bedoeld of zo. Alleen kan ik de lol er niet zo van in zien.
Volgens mij is een gastenboek daar niet echt voor bedoeld. Wat vinden jullie daarvan?
Groetjes, Danielle
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
tja een reden om geen gastenboek te nemen!! Ik heb eens een keer met stomme verbazing in iemands gastenboek gelezen over dat een stel uppset was omdat iemand niet uitlegde op haar site hoe je het moet maken!! ja dag!! iemand moet toch ook zijn brood verdienen!!
En daarom heb ik dus geen gasten boek meer!!!! plus ik vind het profesioneler (verkeerd geschreven
) om er geen te hebben!! Maar dat is mijn mening!!
En daarom heb ik dus geen gasten boek meer!!!! plus ik vind het profesioneler (verkeerd geschreven
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria