Kamer van koophandel

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Maddy!
Kamer van koophandel

Bericht door Maddy! » za 21 jun 2003 23:21

Hallo Kralnliefhebbers,

even een vraagje voor diegenen die ingeschreven staan bij kvk,
heeft een nou zijn voordelen of is het iets dat je je goed moet bedenken en aan welke eisen moet je voldoen ?
Ik zat hier over na te denken omdat je dan iniedergeval toegang hebt tot de groothandels dat moet toch een hoop schelen en voor je creativiteit lijkt me dat geweldig want je bent nu gebonden aan de winkels die ik wel heel erg duur vind en de internetwinkels zijn leuk en sommige zijn qua prijs echt redelijk maar de keus wordt na een tijd zo klein.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Liefs Maddy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 22 jun 2003 08:39

ik heb dit verplaatst naar onderwerp.

in ieder geval, als bedrijf hoor je geld te verdienen en moet je goede boekhouding hebben van wat je besteedt en wat je binnen krijgt. mij persoonlijk lijkt het teveel gedoe als kralen gewoon je hobby is, en als ze het door hebben dat je het alleen doet om goedkopere hobby te hebben dan zullen ze niet blij zijn denk ik. ik bedoel, weet niet of er bepaalde regels zijn maar het is niet de bedoeling dat je eigen bedrijf als hobby start.

Maddy?!?

Bericht door Maddy?!? » zo 22 jun 2003 10:42

Ja je hebt gelijk ik weet eigenlijk niet of ik er wel echt geld mee wil verdienen ik bedoel er zijn al zoveel sites die verkopen hardstikke mooi allemaal maar of de markt nou op nog 1 zit te wachten dat betwijfel ik.

Bedankt groetjes Maddy

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 22 jun 2003 10:54

ikzelf vraag me ook af of kralensieraden voorlopig nog wel populair blijft. ik bedoel: er is nu wel vraag naar maar is dat over 1 jaar ook? ikzelf ben bang van niet.

Gesloten