Hallo Kralnliefhebbers,
even een vraagje voor diegenen die ingeschreven staan bij kvk,
heeft een nou zijn voordelen of is het iets dat je je goed moet bedenken en aan welke eisen moet je voldoen ?
Ik zat hier over na te denken omdat je dan iniedergeval toegang hebt tot de groothandels dat moet toch een hoop schelen en voor je creativiteit lijkt me dat geweldig want je bent nu gebonden aan de winkels die ik wel heel erg duur vind en de internetwinkels zijn leuk en sommige zijn qua prijs echt redelijk maar de keus wordt na een tijd zo klein.
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.
Liefs Maddy
Kamer van koophandel
ik heb dit verplaatst naar onderwerp.
in ieder geval, als bedrijf hoor je geld te verdienen en moet je goede boekhouding hebben van wat je besteedt en wat je binnen krijgt. mij persoonlijk lijkt het teveel gedoe als kralen gewoon je hobby is, en als ze het door hebben dat je het alleen doet om goedkopere hobby te hebben dan zullen ze niet blij zijn denk ik. ik bedoel, weet niet of er bepaalde regels zijn maar het is niet de bedoeling dat je eigen bedrijf als hobby start.
in ieder geval, als bedrijf hoor je geld te verdienen en moet je goede boekhouding hebben van wat je besteedt en wat je binnen krijgt. mij persoonlijk lijkt het teveel gedoe als kralen gewoon je hobby is, en als ze het door hebben dat je het alleen doet om goedkopere hobby te hebben dan zullen ze niet blij zijn denk ik. ik bedoel, weet niet of er bepaalde regels zijn maar het is niet de bedoeling dat je eigen bedrijf als hobby start.
-
Maddy?!?