Hoi Allen,
Wat een geweldige dingen worden hier gemaakt, bravo! Ik heb alleen een verzoekje, iets simpels maar voor mij wel belangrijk. Ik ben een vrij eenvoudig, vriendschapsarmbandje kwijtgeraakt en wil deze graag vervangen met een exacte kopie. De kralen ketting (geel,geel,blauw,rood)
Kan iemand een nagenoeg verglijkbaar armbandje (zie bijlage)voor mijn maken, ik zal uiteraard een kleine vergoeding geven voor de moeite...
of weten jullie zo waar ik de benodigdheden kan kopen in de buurt van tilburg om het zelf te proberen.
Alvast bedankt,
Teuntje
gezocht: een exacte kopie
- Bijlagen
-
- armband.JPG (89.14KiB)1861 keer bekeken
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: gezocht: een exacte kopie
Ik raad je aan even bij de action te kijken. Daar hebben ze bakjes met grove rocailles (4 mm).
De bakjes kosten iets van 2 euro per stuk en er zitten verschillende kleuren in. De kleuren die je zoekt zitten er zeker ook tussen. Mocht het niet lukken kan ik even tussen mijn spulletjes voor je kijken
De bakjes kosten iets van 2 euro per stuk en er zitten verschillende kleuren in. De kleuren die je zoekt zitten er zeker ook tussen. Mocht het niet lukken kan ik even tussen mijn spulletjes voor je kijken
Altijd aan het kralen...
Re: gezocht: een exacte kopie
heb deze kleuren wel eens in een grote rocaillemix bij pipoos gezien mischien dat je daar kan kijken