gezocht: een exacte kopie

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
teuntje
Bead Anonymous
gezocht: een exacte kopie

Bericht door teuntje » wo 07 mar 2012 22:14

Hoi Allen,

Wat een geweldige dingen worden hier gemaakt, bravo! Ik heb alleen een verzoekje, iets simpels maar voor mij wel belangrijk. Ik ben een vrij eenvoudig, vriendschapsarmbandje kwijtgeraakt en wil deze graag vervangen met een exacte kopie. De kralen ketting (geel,geel,blauw,rood)

Kan iemand een nagenoeg verglijkbaar armbandje (zie bijlage)voor mijn maken, ik zal uiteraard een kleine vergoeding geven voor de moeite...
of weten jullie zo waar ik de benodigdheden kan kopen in de buurt van tilburg om het zelf te proberen.

Alvast bedankt,

Teuntje
Bijlagen
armband.JPG
armband.JPG (89.14KiB)1861 keer bekeken

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Re: gezocht: een exacte kopie

Bericht door Zina » wo 07 mar 2012 22:39

Ik raad je aan even bij de action te kijken. Daar hebben ze bakjes met grove rocailles (4 mm).
De bakjes kosten iets van 2 euro per stuk en er zitten verschillende kleuren in. De kleuren die je zoekt zitten er zeker ook tussen. Mocht het niet lukken kan ik even tussen mijn spulletjes voor je kijken :wink:
Altijd aan het kralen...

daisy81
Bead Producer

Re: gezocht: een exacte kopie

Bericht door daisy81 » do 08 mar 2012 08:38

heb deze kleuren wel eens in een grote rocaillemix bij pipoos gezien mischien dat je daar kan kijken

Gesloten