Fotoshop
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Heey ladies,
Ik zoek een gratis foto programma waarmee ik hetvolgende kan;
Foto's bij elkaar voegen
Mooie krullende tekst bijvoegen
Achtergrond kleur/patroon bijvoegen
Heb er al een aantal geprobeert en opgezocht, maar de meeste kunnen geen foto's bij elkaar voegen. Welke gebruiken jullie en welke raden jullie aan?
Groetjes Zina
Ik zoek een gratis foto programma waarmee ik hetvolgende kan;
Foto's bij elkaar voegen
Mooie krullende tekst bijvoegen
Achtergrond kleur/patroon bijvoegen
Heb er al een aantal geprobeert en opgezocht, maar de meeste kunnen geen foto's bij elkaar voegen. Welke gebruiken jullie en welke raden jullie aan?
Groetjes Zina
Altijd aan het kralen...
Re: Fotoshop
Ik gebruik Picasa, daarmee kun je een collage maken van een aantal foto's, achtergrond in kleur of een foto en tekst bijvoegen.
je kan ook gimp gebruiken das een gratis programma net als photoshop.
leuk is ook dat wanneer je iets wil gaan doen en je weet niet precies hoe dat je via youtube filmpjes vind met how to.
groetjes
leuk is ook dat wanneer je iets wil gaan doen en je weet niet precies hoe dat je via youtube filmpjes vind met how to.
groetjes
Ik vind Picasa ook een echte aanrader, gebruik ik ook!
Succes
Succes
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Heeft er hier iemand ervaring met de adobe cs5 photoshop (gratis try out versie) ???
En evt. met de professionele versies van adobe photoshop?
Zo ja zou ik graag je/jullie meningen hier over horen. Ik wil deze namelijk gebruiken om een visitekaartje en layout te maken.
En evt. met de professionele versies van adobe photoshop?
Zo ja zou ik graag je/jullie meningen hier over horen. Ik wil deze namelijk gebruiken om een visitekaartje en layout te maken.
Altijd aan het kralen...
Photoshop is prima, maar try-out versie kan je maar tijdelijk gebruiken en als je het moet kopen is het heel erg duur. Er is ontzettend veel mogelijk, veel meer dan wat je nodig hebt waarschijnlijk, waardoor je bij veel goedkopere of gratis versie ook voldoende uit de voeten kan.
- Zina
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Welke raad je dan aan Sandra? Ik heb zelf nu picasa. Maar voor foto's bewerken is dat prima, maar ik mis gewoon een aantal opties wat betrefd opmaak e.d.
Altijd aan het kralen...
Ik heb geen ervaring met al de verschillende soorten, aangezien ik wel altijd adobe photoshop gebruik. Ik moet immers de kralenfoto's zo goed mogelijk hebben, met juiste kleur, en zo nog meer dingen, vandaar dat photoshop voor mij wel de moeite waard is. Mij bevalt het prima, maar als je iets zo goedkoop mogelijk wil en niet veel eisen heb is photoshop dure / verkeerde keuze. Er zullen vast genoeg gratis oplossingen zijn, wellicht dat anderen daar tips over hebben.
Photofiltre is een goede gratis optie. Kan veel net als photoshop. Maar ik zou voor visitekaartjes ms publisher gebruiken.