help: vesierde trekkkoord voor lichtschakelaar??

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
CreaSyl
Bead Interested
help: vesierde trekkkoord voor lichtschakelaar??

Bericht door CreaSyl » ma 21 nov 2011 17:57

hallo,

ik heb 2 aanvragen gehad voor een bewerkte trekkoord voor een lichtschakelaar. Dat is zo een "ouderwets" koordje om het licht aan te doen.

deze wil ik dan versieren met kralen enzow.

iemand hier ervaring mee en wat voor materialen heb ik hier precies voor nodig?

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Re: help: vesierde trekkkoord voor lichtschakelaar??

Bericht door Krista » ma 21 nov 2011 18:13

Hoi Syl,

Heb de trekkoorden wel eens gemaakt met een mooie jasseron en een aantal grote keramische kralen er tussen geketteld en dan een mooie hanger/kraal aan te het uiteinde. Wel even de oogjes een slag doordraaien zodat deze helemaal dicht zijn, zoals de dubbel-ringetjes zeg maar, voor wat extra stevigheid.
glass is hot

Zina
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Zina » ma 21 nov 2011 18:18

Haha wat grappig, ik wil dat zelf toevallig ook gaan maken. Wij hebben namelijk allemaal van die (lelijke bruin gewoden bah!) trekkoorden in huis.

Ik denk dat ik het zelf van waxkoord ga maken en dan de kralen er tussen vlecht.
Maar nylon leek me ook wel leuk, dan krijg je een soort zwevende kralen. Die wou ik dan in de badkamer doen. Dan heb ik in elk vertrek een ander trekkoord :D

In de kamer van Noah wil ik een blauwe met (als ik ze kan vinden) barbapapa's of nijntjes ofzo eraan. Van de nijntjes heb ik er iig nog een heleboel.
Altijd aan het kralen...

Vicky P
Bead Lover

Bericht door Vicky P » ma 21 nov 2011 18:25

haha...wat een omgekeerde wereld...in mijn eerste koopwoning had ik deze koorden ook en ik vond ze geweldig....ik versierde se toen al...overal bungelde bij mij lieve kleine knuffeltjes onder en het koord had ik vervangen door een iets dikker koordje in een mooie kleur en daar dwars doorheen had ik verspringend ringetjes aan vastgemaakt zodat ik daar kleine bedeltjes en kleine trosjes kralen aan kon hangen.
Nu heb ik een heerlijk ander huis...ik mis alleen mijn koordjes......

Gesloten