Materialen voor een goed doel (dierenasiel) - Update 26-8-11
ze zijn leuk ook
Re: Materialen voor een goed doel (dierenasiel) - Update 26-8-11
Dankjewel Ilontje. Ze zijn ook heel leuk om te maken, maar toch is het allerleukste moment hun reactie als ik weer een bedrag kom brengen
.
Gisteren in de stad bij een dierenspelletjesdag van de lokale dierenwinkel geweest. Een dagje geholpen bij de Alertis kraam, ze was erg enthousiast over de beertjes. Ze gaat ze nu ook in de dierentuin zelf verkopen en over een tijdje waarschijnlijk ook via de webwinkel van Alertis. Er waren ook nog een boel mensen die me herkenden van de hangertjes voor het asiel, die nu dan ook weer een beertje kochten.
Het was een geslaagde dag gisteren. Nu binnenkort maar eens uitvogelen of ik met dierendag toevallig niet ook een kraam voor de winkel mag hebben voor de verkoop van de sieraden voor het asiel. En anders ga ik proberen zelf wat te regelen ergens.
Het was een geslaagde dag gisteren. Nu binnenkort maar eens uitvogelen of ik met dierendag toevallig niet ook een kraam voor de winkel mag hebben voor de verkoop van de sieraden voor het asiel. En anders ga ik proberen zelf wat te regelen ergens.
Iedereen die kraaltjes gedoneerd heeft: heel erg bedankt! Ik ga er vanmiddag lekker mee knutselen zodat ik snel wat nieuwe dingen op de website kan zetten 
Met dierendag mag ik waarschijnlijk de sieraden voor het asiel weer in de stad bij de dierenwinkel uitstallen voor verkoop. Meestal levert dit wel een mooi bedrag op, dus nu is het hopen dat het door kan gaan
. Heb nog mooi de tijd om wat nieuwe dingetjes te maken.
Met dierendag mag ik waarschijnlijk de sieraden voor het asiel weer in de stad bij de dierenwinkel uitstallen voor verkoop. Meestal levert dit wel een mooi bedrag op, dus nu is het hopen dat het door kan gaan
De verkoopdag is geweest en ik heb weer voor een mooi bedrag verkocht. Sinds ik er twee jaar geleden mee gestart ben heeft het ongeveer 1500 euro opgeleverd voor het asiel.
Na veel wikken en wegen besloten dat ik ga stoppen met het maken van sieraden voor dit goede doel. Vind het heel erg jammer voor de dieren daar in het asiel, maar het moet voor mij ook wel leuk blijven om ermee bezig te zijn, en dat is het niet meer.
Mocht er dus iemand zijn die door middel van het maken van sieraden een goed doel steunt hoor ik dat graag, zodat ik de gesponsorde kralen weer aan iemand anders kan sturen.
Na veel wikken en wegen besloten dat ik ga stoppen met het maken van sieraden voor dit goede doel. Vind het heel erg jammer voor de dieren daar in het asiel, maar het moet voor mij ook wel leuk blijven om ermee bezig te zijn, en dat is het niet meer.
Mocht er dus iemand zijn die door middel van het maken van sieraden een goed doel steunt hoor ik dat graag, zodat ik de gesponsorde kralen weer aan iemand anders kan sturen.
Laatst gewijzigd door Talleke op di 29 nov 2011 13:06, 1 keer totaal gewijzigd.
- estherwijma
- Bead Monster
ik heb je net via je site een berichtje gestuurd...wat ontzettend jammer zeg dat het asiel niet reageert, ze mogen zich in de handen knijpen dat je dat voor ze doet...jammer hoor...
Mijn vraag was of ik nog een kraal (paars) bij je kan bestellen met een hondenpootje erop. Ik ben nl een halsbandje aan het maken voor de hond van een vriendin en vind die kralen die jij maakt zo leuk! Heb er zelf ook nog altijd eentje hangen aan een van mn hondjes halsbandjes
Mijn vraag was of ik nog een kraal (paars) bij je kan bestellen met een hondenpootje erop. Ik ben nl een halsbandje aan het maken voor de hond van een vriendin en vind die kralen die jij maakt zo leuk! Heb er zelf ook nog altijd eentje hangen aan een van mn hondjes halsbandjes
Groetjes Esther
Hoi Esther, ik heb je teruggemaild 
- estherwijma
- Bead Monster
Heb de hangers ontvangen! Ze hangen alweer aan halsbandjes! 
Groetjes Esther