Nou kan het me niks schelen of iets echt swarovski is of niet, zeker met de hoeveelheid kralen die ik meestal gebruik en de manier waarop zie je het verschil toch niet (en echt swarovski zou m'n prijzen flink omhoog jagen), maar ik heb dus wel echt iets tegen scheve facetten (kan er niks aan doen, sorry
Chinarovski
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Heeft er iemand ervaring met Chinarovski? Ik zit er namelijk aan te denken om er wat van te bestellen aangezien ik hele mooie kleuren heb gevonden voor weinig geld vergeleken met echt swarovski maar ik zo ben bang dat ze niet goed geslepen zijn.
Nou kan het me niks schelen of iets echt swarovski is of niet, zeker met de hoeveelheid kralen die ik meestal gebruik en de manier waarop zie je het verschil toch niet (en echt swarovski zou m'n prijzen flink omhoog jagen), maar ik heb dus wel echt iets tegen scheve facetten (kan er niks aan doen, sorry
) en aangezien ik ivm de verzendkosten toch wel redelijke hoeveelheden moet bestellen wil ik graag weten of er een redelijke kans is dat ik de helft dan weg zou moeten gooien.
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: Chinarovski
Als je het hebt over Chinees kristal in het algemeen, er zijn er die niet even groot zijn (rondellen) (om mee te spelen),
er zijn er die géén facetten hebben (bicones)(waardeloos) en er zijn er die met het blote oog niet van Sw te onderscheiden zijn (zeer geschikt voor serieuzer werk).
Is mijn mening.
er zijn er die géén facetten hebben (bicones)(waardeloos) en er zijn er die met het blote oog niet van Sw te onderscheiden zijn (zeer geschikt voor serieuzer werk).
Is mijn mening.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~
Oftewel, schijn met je eige lichie, anders schijn je niet echt.
- trutdelamode
- Bead Believer
- Contacteer:
Haha, ja daar was ik dus al bang voor. Wel goed om te horen dat er dus ook inderdaad wel goede bij zitten.
Op de foto's ziet het er op zich allemaal prima uit, niet allemaal even symmetrisch, maar ja, dat kan aan de foto's liggen want dat is vaak zo bij facetkralen.
En ik ken de verkoper en weet dat ze m'n geld teruggeeft (of iets anders opstuurt) als ik er niet tevreden mee ben, dus ik denk dat ik de gok gewoon ga wagen.
Op de foto's ziet het er op zich allemaal prima uit, niet allemaal even symmetrisch, maar ja, dat kan aan de foto's liggen want dat is vaak zo bij facetkralen.
En ik ken de verkoper en weet dat ze m'n geld teruggeeft (of iets anders opstuurt) als ik er niet tevreden mee ben, dus ik denk dat ik de gok gewoon ga wagen.
- Frutsel
- Bead Producer
- Contacteer:
Kan je een monster vragen? Kleine zending ter keuring?
Als jullie elkaar 'kennen' wil ze dat misschien wel doen, hoeft natuurlijk niet graties.
Misschien zelfs van enkele vormen/coatings, dat zou helemaal ideaal zijn.
Als jullie elkaar 'kennen' wil ze dat misschien wel doen, hoeft natuurlijk niet graties.
Misschien zelfs van enkele vormen/coatings, dat zou helemaal ideaal zijn.
~~When you don't shine with your own light, what you create has no might~~