bloemen voor bloemenoorbellen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
meikje
Bead Believer
Contacteer:
bloemen voor bloemenoorbellen

Bericht door meikje » za 29 jan 2011 12:43

Weet niet of dit helemaal de juiste plaats is, maar ik gok het erop.

Waar moet ik op letten als ik bloemen koop voor de bloemen oorbellen, zie hier van alles voorbij komen en kijk mn ogen uit bij verschillende winkels maar weet niet zo goed waar ik op moet letten. Zijn alle kunstbloemen geschikt? En hoe doe ik dat dan met die plastic groene achterkant

Nou ja jullie snappen het wel help!!

alvast bedankt

Frida
Bead Believer

Re: bloemen voor bloemenoorbellen

Bericht door Frida » za 29 jan 2011 13:57

Heb hier ergens gelezen dat je er met een eye-let-tool een oogje in kunt maken,en dat die eyelet-tools bij hobby-winkels te koop zijn.

Bij Xenos kocht ik zelf een zakje bloemetjes waar al een gat in zit[90 cent ofzo,rose bloemetjes].

Van die kunstbloemen van Wibra of Xenos die op een bosje zitten die hebben soms ook al een gaatje[waarmee ze op hun steeltje geklikt zijn.

Het is echt een beetje kwestie van rondkijken..proberen..denk ik.
[Al vind ik die tip van die eyelet-tool wel een goeie..ik heb nu ook zo'n ding op mn verlanglijstje]

nou,ja..heb er niet veel ervaring mee,maar dr had nog niemand geantwoordt hier dus ik dacht ik bemoei me ook alvast [img]http://forum.creadream.nl/images/smiles/tongue3.gif[/img]

Justrita
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Justrita » za 29 jan 2011 20:02

Je hebt ook grote bloemenkralen te koop, maar verder kun je denk ik alle soorten kunstbloemen gebruiken.
Als je ze "losrukt" van hun steeltje en ze zien er in het hartje niet zo mooi uit kun je daar een kraal plaatsen eventueel vastgezet met een beetje gel lijm (b.v Bizon Tex)
Ook kun je denken aan kant of vilt bloemetjes.
Gewoon proberen en leef je uit zou ik zo zeggen :D
Groetjes en liefs, Rita

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » za 29 jan 2011 20:22

zoek eens op dit forum op bloemoorbellen, en kuise meisjes dan vind je veel tips :D

meikje
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door meikje » zo 30 jan 2011 17:01

Bedankt voor jullie reactie's

Zag tot mijn grote geluk vanmiddag via twitter, dat een site waar ik al eens besteld had dit nu in zijn assortiment heeft creolen en de bloemen, Heb voor 4 paar materiaal besteld en kan ik even kijken of ik het leuk vind, en of er animo voor is binnen mijn verkoop/vrienden/collega kringen

Gesloten