Ontwerpwedstrijd 12 t/m 15 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
Ik wil ook wel een keer meedoen waar kan ik het bestellen, heb al even op de site gekeken maar zie niets ?
Re: Ontwerpwedstrijd 12 - Kralenzooi/Hoemaaktuhet
Ik zie het ook niet op de site. Stuur ze anders even een berichtje. Het kan ook zijn dat ze op zijn natuurlijk.
Ik heb inderdaad gelezen dat ze op zijn.
dank je wel voor de reacties, dan ga ik het volgende maand een keer proberen
- Elan Design
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb een vraag over het verplichte onderwerp.
Mag je wel wire draad - zilverdraad gebruiken?
Ik wil het graag proberen maar ik weet niet goed wat je allemaal wel en niet mag toevoegen
Mag je wel wire draad - zilverdraad gebruiken?
Ik wil het graag proberen maar ik weet niet goed wat je allemaal wel en niet mag toevoegen

Er zat een briefje bij waarop heel duidelijk staat wat wel en niet mag. Heb je dat gelezen?
Je mocht alleen verbindingsdraad gebruiken. Gewoon wire ergens omheen wrappen mag dus niet
- Elan Design
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb het briefje gelezen.
Ik mail anders kralenzooi nog wel eventjes morgen
Dank je wel voor jullie antwoord!
Ik mail anders kralenzooi nog wel eventjes morgen

Dank je wel voor jullie antwoord!
@ De pakketjes zijn inmiddels allemaal op. Dus helaas voor de anderen geen pakketje.
@ De vraag over het wire: Je mag allerlei soorten draad gebruiken, dus ook wire. Maar het mag niet de hoofdtoon van je sieraad worden. Je mag dus het draad ook wel ergens omheen draaien, dat is niet erg. Maar je mag geen heel sieraad van alleen draad maken.
Twijfel je ergens over mail me dan even.
Maar je kunt de spelregels ook op de volgende link lezen http://www.hoemaaktuhet.com/?url=spelregels" onclick="window.open(this.href);return false;
@ De vraag over het wire: Je mag allerlei soorten draad gebruiken, dus ook wire. Maar het mag niet de hoofdtoon van je sieraad worden. Je mag dus het draad ook wel ergens omheen draaien, dat is niet erg. Maar je mag geen heel sieraad van alleen draad maken.
Twijfel je ergens over mail me dan even.
Maar je kunt de spelregels ook op de volgende link lezen http://www.hoemaaktuhet.com/?url=spelregels" onclick="window.open(this.href);return false;
groetjes Sannie.
Ik heb net de laatste hand gelegd aan mijn creatie. Ik ben er erg tevreden over moet ik zeggen. Het zijn ook super mooie materialen natuurlijk. Nu nog mooi op de foto zien te krijgen. Dat is de volgende uitdaging.
Hoe gaat het met jullie?

Hoe gaat het met jullie?
Ja een hele uitdaging, heeft bloed, zweet en tranen gekost maar ben ook klaar!
Foto's ook al gemaakt, alleen nog foto's verzendklaar maken en mijn textje er bij en klaar
Groetjes Anne
Foto's ook al gemaakt, alleen nog foto's verzendklaar maken en mijn textje er bij en klaar

Groetjes Anne

Het was inderdaad een hele uitdaging deze keer! Ik hoop dat ik het een beetje mooi op de foto kan krijgen. Normaal maak ik altijd buiten foto's, maar ik wil nu eens kijken of ik het met mooie uitlichting ook voor elkaar kan krijgen.
Ik ben reuze nieuwsgierig naar jullie creaties.

Groetjes
Hilde
-
- Bead Professional
Ik moet het laatste nog afmaken, maar ik kan me er nog niet helemaal toe zetten omdat ik er nog niet helemaal tevreden over ben, van de eek nog ff goed voor zitten...
kijk ik om me heen, sta ik midden in mijn leven
Heb hem af, heb er alleen maar 1 foto van daarna gaf mijn camera er de brui aan.