Tips voor fotograferen sieraden

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
nienkesieraden
Bead Fanatic
Contacteer:
Tips voor fotograferen sieraden

Bericht door nienkesieraden » zo 07 nov 2010 14:11

Hallo. Ik kon het niet echt goed vinden. Dus het leek me handig om een nieuw topic te openen m.b.t. het fotograferen van sieraden. Iedereen kan hier ideen en tips plaatsen. Zo ook eventuele voorbeelden. En bijvoorbeeld welke attributen handig zijn bij het fotograferen etc.

Van mij alvast een tip:
- bij de pipoos hebben ze voor nog geen euro van die vierkante vellen (voor scrapbook?) met verscchillende afbeeldingen of effen. Ik heb er een met houtafbeelding en een witte met glitter. Daar leg ik mijn sieraden op en fotografeer ze recht van boven. Je hebt ook vellen emt tekst, kleuren, patronen, structuurafbeeldingen, glitter etc.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Tips voor fotograferen sieraden

Bericht door Sandra » zo 07 nov 2010 14:26

:( Als je even goed de zoekfunctie gebruik vind je heus wel al tips. En als er al wel een topic nodig zou zijn, kijk dan even goed waaronder je het kan plaatsen. 'Sieraden verkopen' bv omdat je het daarvoor maakt of anders onder 'websites maken'.

Ik sluit deze topic en wil je graag vragen eerst goed de zoekfunctie te gebruiken. Vaak kun je al meteen antwoord vinden, wat weer vele forumleden tijd scheelt (lezen van vraag, reactie posten terwijl het al elders te vinden is, etc).

Alvast bedankt voor begrip.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Tips voor fotograferen sieraden

Bericht door Sandra » zo 07 nov 2010 14:36

Toch maar even zoekfunctie gebruikt, dit zijn een aantal van de topics:
viewtopic.php?f=21&t=3507&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=33257&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=32015&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=26145&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=16052&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=15285&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;
viewtopic.php?f=21&t=14454&hilit=foto+maken+sieraad" onclick="window.open(this.href);return false;

Hou er alsjeblieft rekening mee dat het een forum is die al 7 jaar online is dus vele tips/antwoorden kun je hier al vinden. Het is geen chat site. Het is dus netter eerst te proberen zelf antwoord te vinden, dan te verwachten dat er steeds tijd is om enige vraag te beantwoorden terwijl het vaak al te vinden is hier.

Gesloten