As verwerken in een sieraad.

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
singasong
Bead Lover
Contacteer:
As verwerken in een sieraad.

Bericht door singasong » vr 29 okt 2010 12:29

Ik maak sieraden met paardenhaar. Nu is er iemand met de vraag gekomen of ik 'as' wil verwerken in een hanger. Daarbij kreeg ik ook te horen dat je 'gediplomeerd' moet zijn om dit te verwerken.
Weet iemand of dit waar is?

Vast bedankt voor de reakties!

Vengy
Bead Fanatic

Re: As verwerken in een sieraad.

Bericht door Vengy » vr 29 okt 2010 13:21

nou heb eens gekeken bij mr google maar kan daar niets over vinden
wel is het mogelijk om de as te verwerken in een diamant en daar zul je wel gediplomeerd voor moeten zijn wil je dit kunnen neem ik aan...

vind t trouwens ook vreemd dat ze dan wel bij jou komen met dit verzoek want er zijn speciale winkeltjes ook online voor dus....
en daar staat bij geen van allen dat ze diploma's nodig hebben
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

singasong
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door singasong » vr 29 okt 2010 14:23

Bedankt voor je reaktie!

Diegene die het vroeg is iemand anders dan die aangaf dat je er voor gediplomeerd moet zijn.
Is via een paardenforum gegaan in een topic :wink:

Maar had zelf ook al zitten kijken maar kon er niets over vinden dus ik denk dat het uit de lucht gegrepen is.

Vengy
Bead Fanatic

Bericht door Vengy » vr 29 okt 2010 16:00

ja dat denk ik ook hoor :wink:
"When you come to the edge of all the light you know, and are about to step off into the darkness of the unknown, FAITH is knowing one of two things will happen; there will be something solid to stand on or you will be taught how to fly."

Ingedinge
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Ingedinge » vr 29 okt 2010 23:37

Ik weet wel dat op het Grote Glasforum leden zijn die as verwerken in glaskralen....

daisy81
Bead Producer

Bericht door daisy81 » za 30 okt 2010 12:21

Ingedinge schreef:Ik weet wel dat op het Grote Glasforum leden zijn die as verwerken in glaskralen....
ja hier heb ik ook wel eens van gehoord :wink:

singasong
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door singasong » za 30 okt 2010 15:09

Ingedinge schreef:Ik weet wel dat op het Grote Glasforum leden zijn die as verwerken in glaskralen....
Ja, dat klopt maar het sieraad waar het in moet komen is iets heel anders dan een glaskraal. Kijk maar eens op mijn site bij memory-in-a-bubble :wink:

Krista
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Krista » zo 31 okt 2010 11:09

Een week of wat geleden was er een deelneemster tijdens 1 van m'n workshops die vroeg ook of ze as kon insluiten in glas. Ze had zelfs wat meegebracht. We hebben het uitgeprobeerd het tussen het glas in te sluiten en na een aantal pogingen is het gelukt.

Ik krijg vaker dit soort vragen van mensen die as verwerkt willen hebben tot een gedenk-teken, maar nog niet gehoord van dat je gediplmeerd moet zijn om ermee te werken. Mensen krijgen het toch ook zo mee naar huis en kunnen ze ermee doen wat ze willen... Misschien eens een crematorium contacten?

Groetjes Krista
glass is hot

Gesloten