Boek over techniek bruidssieraden gezocht

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
cemila
Bead Reader
Boek over techniek bruidssieraden gezocht

Bericht door cemila » zo 14 feb 2010 23:01

Hallo allemaal,
Ik heb mij net aangemeld en heb eigenlijk gelijk al een vraag.
Ik ben van plan om zelf bruidsieraden te gaan maken voor in mijn eigen bruidswinkel.
Maar is is mijn vraag zijn er boekjes van.

Ben echt nog maar een beginner ,zie hier zoveel moois voorbij komen er zal vast wel iemand zijn die me kan helpen.

groetjes cemila

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: vraag

Bericht door Sandra » zo 14 feb 2010 23:35

Er is/was toevallig een boek dat ook echt bruidssieraden heet, is van Gineke Root en was lange tijd te koop bij boekhandel de Slegte. Maar er zijn zoveel soorten sieraden die je als bruidssieraad kan gebruiken....van subtiel gekettelde tot uitbundig geregen. Het is maar net wat voor stijl het moet zijn. En wat dat betreft zijn er weer tientallen boeken....

Je zou rond kunnen kijken op kralen.com welke je zoal mooi lijkt en daarmee kunnen beginnen. Als iets niet duidelijk is aan een techniek kun je het altijd hier vragen.

cemila
Bead Reader

Re: Boek over techniek bruidssieraden gezocht

Bericht door cemila » di 16 feb 2010 11:24

hoi Sandra

Bedankt voor het advies ,inderdaad daar was ik al mee begonnen met rondkijken wat is er veel zeg op dit gebied geweldig heb zin om iets te beginnen.
Dus zal eerst eens wat bassis spullen aanschaffen de rest komt dan wel vanzelf denk ik zo.
En al die tips voor opruimen ook leuk blijf hier nog wel even hangen denk ik.
En leuke foto`s bekijken wie wat maakt super .

groet cemila

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Re: Boek over techniek bruidssieraden gezocht

Bericht door Mar-JoYa » di 16 feb 2010 17:30

............en gemaakt van de juiste kralen en in de goede combinatie, kan een "gewoon" sieraad in een "gewone" techniek ook prima als bruidssieraad dienen ;) oefening, geeft inzicht, baart kunst ;) en met jouw achtergrond is dit denk makkelijker omdat je het kunt afstemmen op de kleding in je zaak ;)

Oh ja en ik was degene die je titel even heeft aangepast, zodat uit de titel meer blijkt waar je vraag over gaat ;)
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Gesloten