sieraden die breken

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
elvira88
Bead Starter
Contacteer:
Re: winkelen ....

Bericht door elvira88 » zo 30 mei 2004 10:18

@nneke schreef::?: Da's nou jammer, .... maar ook raar. Zouden ze het verstopt hebben onder de toonbank ?? :o :o Volgende keer moet je er gewoon naar vragen, ... toch ?? :wink: :wink:
haha denk het niet :wink:
maar het was niet zo'n groot winkeltje hoor.
Ik ben 2 weken terug in een hobbywinkel geweest, daar hadden ze alleen elastisch draad en wat parels en rocailles....voor de rest niks :?

maar goed ik heb het draad niet perse nodig, ik wacht eerst wel tot ik c-lon binnen heb.

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » zo 30 mei 2004 12:39

Op mijn site heb ik wat rijgtips staan als je met c-lon garen gaat rijgen. kijk bij rijgvoorbeelden, daar staan de tips, misschien heb je er wat aan. Ik gebruik bij c-lon b.v. nooit knijpkraaltjes.

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » ma 31 mei 2004 20:17

weetje, misschien weet je niet zo goed naar wat je moet zoeken, en is het daarom dat je het niet vindt, dat staaldraad zit vaak op een spoeletje, en het is heel dun en meestal zilver of goud, al bestaan er natuurlijk ook veel kleuren, ze hebben het in elk geval in veel winkels, misschien kun je eens proberen in veritas of banier
ipoingtudut

Gesloten