Lijdt aan "Vindgeentoffekralenititis"

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Harmonyke
Bead Fan
Lijdt aan "Vindgeentoffekralenititis"

Bericht door Harmonyke » zo 27 jan 2008 11:26

:oops: :oops:
Hoi,
Ik wil nu al enkele weken een toffe ketting maken, maar vind de laatste tijd nooit meer mijn gedacht bij de Veritas of bij Tiny's. Ofwel maak ik er ééntje en maak hem weer kapot want is niet het gewenste resultaat.

Heeft hier soms iemand ook last van?? En kan je daar voor naar de dokter gaan :lol: :lol:
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Sofieke
Bead Fanatic

Re: Lijdt aan "Vindgeentoffekralenititis"

Bericht door Sofieke » zo 27 jan 2008 13:48

Harmonyke schreef::oops: :oops:
Hoi,
Ik wil nu al enkele weken een toffe ketting maken, maar vind de laatste tijd nooit meer mijn gedacht bij de Veritas of bij Tiny's. Ofwel maak ik er ééntje en maak hem weer kapot want is niet het gewenste resultaat.

Heeft hier soms iemand ook last van?? En kan je daar voor naar de dokter gaan :lol: :lol:
eens in wat webshops kijken!

Irene van der Maas
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Irene van der Maas » zo 27 jan 2008 15:05

Ja, inderdaad lekker op internet gaan surfen en kijken wat anderen maken, dat brengt mij in ieder geval iedere keer weer inspiratie...
Ook op de nieuwe 'trends'-pagina's....
Irene van der Maas

Ilsy81
Bead Dreamer

Bericht door Ilsy81 » zo 27 jan 2008 18:10

of zelf maken van fimo? :D
sinds ik dat doe heb ik nooit meer het probleem dat ik niet de goede kleur kralen kan vinden.
(want echt een mooie kleur roze glaskralen is ook moeilijk te vinden, vind ik. Dus maak ik ze nu zelf)
Groetjes, Ilsy
Al sinds heeeel klein kralenfan, maar pas sinds kort fimo-kralen-fan....
Afbeelding

Dito
Bead Interested

Bericht door Dito » ma 28 jan 2008 21:56

ik lijd aan chronisch kralentekort en ga regelmatig 120 gram halen bij de lokale hobbywinkel.

Daar hebbe zo héél héél veel potjes met allemaal glaskralen en andere fantasiekralen en dan kies ik ze zowat bij elkaar ter plaatse. Ik gooi ze altijd samen in een klein zakje en als ik dan thuis kom giet ik mijn zakje uit in een grote kom en dan begin ik ze met veel geduld te sorteren en bekijken.

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » vr 01 feb 2008 17:36

Hier kan ik me echt niets bij voorstellen :oops: vind altijd te veel leuks :wink:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

Crearen
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Crearen » za 01 nov 2008 09:14

+-bovenstaande lijkt me spam.

Ik heb het soms ook, maar vaak helpt het om met Google te zoeken op afbeeldingen...ik zoek dan ook op de engelse termen necklace en bracelet..etc...dan vindt je ook veel inspiratie...en ineens komen de ideeen boven drijven. Overigens haal ik ook ideeen uit creaties van forumgebruikers. Naapen (gek woord) mag niet dat is bekend, maar ik kan veel leren van kleurgebruik van anderen .
Voorbeelden voor combi's haal ik bij Mar-jo-ya en Dorith...omdat ik van hun stijl houdt.
Maar ook de overzichten die gemaakt worden van alle trendkleuren helpen goed. Ik heb de trendkleuren van komend seizoen als bureaublad..kan je zo even spieken.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 01 nov 2008 10:10

goh kan spam toch nog van pas komen -> oude topics tevoorschijn halen. ;) de spam is nu verwijderd overigens.
Ik heb het toevallig hetzelfde als Crearen: vind de kleurcombinaties van Mar-Joya en Dorith vaak mooi, ook van Mirjam Borger. Ikzelf ben meestal te voorzichtig met kleurencombinaties, en is dan meestal 1 kleur zoals blauw. Zij brengen me op ideeen om ook andere kleuren te combineren.

mauraluna
Bead Reader

Bericht door mauraluna » wo 14 jan 2009 16:45

Leg wat kralen onder je kussen en concentreer je daarop tot je on slaap valt, wedden dat je van prachtige kettingen gaat dromen.(wel gelijk opschrijven als je wakker wordt anders vergeet je het ) Werkt bij mij altijd,zelf de kleuren krijg ik door. :ZZ:
I"am walking the line.

Romana
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door Romana » wo 14 jan 2009 17:12

Met armbanden en oorbellen heb ik dat ook niet, maar met kettingen wel. Het is zo'n groot oppervlak met kralen en dan begin ik vaak te twijfelen of het wel staat, daarna ligt het 3 dagen op het rijgbord en vervolgens komt alles weer in de bakken terecht en maak ik maar weer oorbellen hahaha :P
Liefs Romana

Gesloten