workshop morgen
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Zoals jullie weten heb ik morgen mijn eerste workshop!
Erg leuk, ik heb er echt zin in!!
Nu heb ik even een lijstje wat ik allemaal mee moet nemen, kunnen jullie kijken of er iets mist??
Kralen
Tangetjes
Rijgborden
Slotjes
Ringetjes
Knijpkralen
Kettelstiften
Nietstiften
Vetersluitingen
Veters
Fotocamera
Spiegels
Veren
Jasseron
Staaldraad
Erg leuk, ik heb er echt zin in!!
Nu heb ik even een lijstje wat ik allemaal mee moet nemen, kunnen jullie kijken of er iets mist??
Kralen
Tangetjes
Rijgborden
Slotjes
Ringetjes
Knijpkralen
Kettelstiften
Nietstiften
Vetersluitingen
Veters
Fotocamera
Spiegels
Veren
Jasseron
Staaldraad
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Oei aan bakjes heb ik niet gedacht omdat ik rijgborden heb. Maar evengoed wel handig denk ik, ik ren morgenochtend langs de Xenos, dank je wel!
En wisselgeld is ook een goede, er is al betaald maar als ze nog losse kralen willen kopen is het natuurlijk wel nodig. En dat doet me dan weer denken aan bonnenboekjes.
En wisselgeld is ook een goede, er is al betaald maar als ze nog losse kralen willen kopen is het natuurlijk wel nodig. En dat doet me dan weer denken aan bonnenboekjes.
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Rekenmachine is ook een goede, net als kaartjes en folders en voorbeelden (wel bedacht maar alweer vergeten). Uitleg op papier heb ik niet, is dat echt nodig? Ik ben er tochEsther schreef:schrijfblok en pen voor gebruikt materiaal,
rekenmachine,
visitekaartjes,
foldertjes,
uitleg op papier,
voorbeelden,
....................... (verder kan ik niets bedenken)

Het lijkt mij zeker zo handig dat je hetzelf uitlegt.. zegt meer dan op papier (das mijn mening tenmiste)nathalie_25 schreef:Rekenmachine is ook een goede, net als kaartjes en folders en voorbeelden (wel bedacht maar alweer vergeten). Uitleg op papier heb ik niet, is dat echt nodig? Ik ben er tochEsther schreef:schrijfblok en pen voor gebruikt materiaal,
rekenmachine,
visitekaartjes,
foldertjes,
uitleg op papier,
voorbeelden,
....................... (verder kan ik niets bedenken).
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Designer
- Contacteer:
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
heb zelf gemerkt dat als je ze de keuze niet geeft, alleen zilverkleurig geen probleem is....
veeel succes morgen!
ik hoorde donderdag dat ik dinsdag a.s. een workshop in Coevorden heb...pffff... moest wel even snel nog wat via internet bestellen hoor! Maar de 1e bestelling van de internetshop is al binnen....dus komt denk ik wel goed.
En dan dinsdag...hop in de auto, uurtje rijden en dan een leuke avond!
laat je nog even weten hoe het ging?
groetjes
Marike
veeel succes morgen!
ik hoorde donderdag dat ik dinsdag a.s. een workshop in Coevorden heb...pffff... moest wel even snel nog wat via internet bestellen hoor! Maar de 1e bestelling van de internetshop is al binnen....dus komt denk ik wel goed.
En dan dinsdag...hop in de auto, uurtje rijden en dan een leuke avond!
laat je nog even weten hoe het ging?
groetjes
Marike
-
- Bead Designer
- Contacteer:
Natuurlijk laat ik het weten!!
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden
. Maar aan de materialen kan het niet liggen, ik heb gelukkig heel veel keuze.
Moet morgen nog oudzilveren kettelstiftjes halen, ik haal gelijk wel wat goudkleurig omdat ik het toch nodig heb voor een ketting voor mams, en ik hou het gewoon apart, als er iemand om vraagt heb ik het dan, maar het zit niet in de dozen. Er is anders zo veel keuze dat ze het niet meer weten
.
Ik begin nu toch wel zenuwachtig te worden

Moet morgen nog oudzilveren kettelstiftjes halen, ik haal gelijk wel wat goudkleurig omdat ik het toch nodig heb voor een ketting voor mams, en ik hou het gewoon apart, als er iemand om vraagt heb ik het dan, maar het zit niet in de dozen. Er is anders zo veel keuze dat ze het niet meer weten

-
- Bead Addict
- Contacteer:
te veel keuze is ook niet echt handig.. dan zitten mensen heel lang te denken van wat zal ik nemen die kleur of die of die of die
en schiet het ook niet op..
Beetje keus is wel leuk natuurlijk...
Ik merk het zelf ook nu ik steeds meer kralen heb wordt het steeds moeilijker tot een ketting te komen.,. want wat past er beter bij dit of dit of dit..
Eerder had ik maar een paar soorten kralen en kon je dus niet echt kiezen en hup weer een ketting klaar..
Maja is wel erg eentonig
Ik wil alleen nog maar zeggen vergeet niet je goede humeur maar dat zal wel lukken!
en veel succes en plezier!!!
Groetjes Eelke

Beetje keus is wel leuk natuurlijk...
Ik merk het zelf ook nu ik steeds meer kralen heb wordt het steeds moeilijker tot een ketting te komen.,. want wat past er beter bij dit of dit of dit..
Eerder had ik maar een paar soorten kralen en kon je dus niet echt kiezen en hup weer een ketting klaar..

Maja is wel erg eentonig

Ik wil alleen nog maar zeggen vergeet niet je goede humeur maar dat zal wel lukken!
en veel succes en plezier!!!
Groetjes Eelke