Online kopen voordeliger of niet?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Harmonyke
Bead Fan
Online kopen voordeliger of niet?

Bericht door Harmonyke » ma 11 aug 2008 16:33

Hoi,

Heb nu al een paar keer het probleem gehad dat ik op zoek ben naar leuke kralen maar er geen vindt. Vindt ik er dan, zijn ze heel erg duur. Dus koop ik ze online, is beter vindt ik. Wat denken jullie??
Helemaal weg van fimo en kralen!!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 11 aug 2008 16:38

Dat kopen bij een webwinkel goedkoper is dan bij een gewone winkel is praktisch een feit, simpeleweg omdat de huurkosten van een winkel heel hoog zijn. Verder moet er dan ook altijd iemand aanwezig zijn en kan er ook diefstal gebeuren wat ook weer geld kost.

Yvonne ADD
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Yvonne ADD » ma 11 aug 2008 20:08

Ik koop de meeste kralen en benodigdheden ook online. Maar soms wil ik wel eens kralen in het echt zien en voelen. Dus als ik ergens ga winkelen en er is een kralenwinkel, ga ik altijd even kijken. Ik koop niet altijd wat, of ze moeten iets heel bijzonders hebben. Vaak hebben ze hetzelfde als een webwinkel, maar is de webwinkel goedkoper omdat die geen overhead kosten hebben, zoals Sandra al vertelde.
Groetjes Yvonne

Inekes
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door Inekes » di 12 aug 2008 09:21

Ik koop bijna al mijn kralen online, veel goedkoper! En al die webwinkels samen hebben veel meer keuze dan een winkel kan aanbieden. Tot nu toe ook nooit pech gehad met een aankoop (tegenvaller), maar dat kan aan de webwinkels liggen ;-)
Er komen wel verzendkosten bij, maar benzinekosten (of OV) moet je ook meetellen als je naar een kralenshop gaat, en dan zijn de verzendkosten meestal minder.
Soms koop ik wel kralen bij Action of Xenof, lekker bulk en goedkoop, maar speciale kralen dus via webshops.

Ineke
The only interesting answers are those which destroy the questions

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » di 12 aug 2008 10:03

Ik koop bijna alles online. Alleen als ik toevallig in de buurt ben van een kralenwinkel, dan kijk ik wel eens of ze iets leuks hebben. Maar ik schrik daar meestal zo van de prijzen dat ik weer gillend naar buiten ren :lol:
of ze moeten echt iets bijzonders hebben of ik moet iets speciaals zoeken, een bepaalde kleur die je in de winkel makkelijker kunt zien dan op het web.

Op de sieradenbeurs koop ik wel veel kralen, omdat het daar wel goedkoop is bij sommige kramen. Bijvoorbeeld tsjechisch glas per 100 gram ofzo.

CreaCorina
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door CreaCorina » di 12 aug 2008 11:39

Ik koop ook veel online.
Er is hier een kralenshop op lopens, maar daar koop ik zelden kralen, alleen ringetjes meestal. Ook puur vanwege de prijzen.
Op een beurs is het inderdaad ook niet altijd even duur, dus dan wil ik mezelf wel eens wat gunnen.
Groetjes van Corina

Afbeelding

Gesloten