Eerste opdracht :)

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:
Eerste opdracht :)

Bericht door Merel Sophie » wo 05 mar 2008 22:32

Het is zo leuk om te merken wat voor positieve reacties het oplevert nu ik mijn sieraden fotografeer en op internet laat zien. Zo heb ik ze ook op mijn hyvespagina staan, en ik krijg iedere dag meerdere reacties als: wow! dit wist ik niet! en: je moet echt een webshopje beginnen! Erg leuk natuurlijk.
Eén van mijn collega's was ook erg enthousiast en had al gezegd dat ze wel een opdrachtje voor me had. Nu had ik voor haar kids wat leuks gemaakt en ze vond het helemaal geweldig geworden. Nu mag ik een spiraalarmband voor haar gaan maken, in roze en grijstinten. Superleuk om te doen!
Dit is de eerste keer dat ik iets in opdracht ga maken en ga verkopen...Ben benieuwd hoe het gaat! (ik hang er in ieder geval een ''made with love'' bedeltje aan, want ik vind het onwijs leuk om te doen!)

Zo. Dat wilde ik even met jullie delen :oops: Ik ben wat erg enthousiast mijn inkoopbuien en tientallen foto's...beginnersenthousiasme misschien. Maar ik heb mijn hobby helemaal hervonden en pak het nu groter aan!

dekker
Bead Professional

Bericht door dekker » wo 05 mar 2008 22:53

wat leuk :D complimentjes zijn natuurlijk altijd leuk, en opdrachten krijgen is helemaal top :D

hoop dat het een beetje gaat lopen voor je :D :D succes ermee in ieder geval :wink:
Groetjes Marit

Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Merel Sophie » wo 05 mar 2008 23:10

Dankjewel! Ik mag een spiraalarmband gaan maken in de stijl van de ketting die ik voor haar dochter heb gemaakt. Verschillende tinten roze en verschillende tinten grijs en zilver, op 5 ringen spiraal. Ik gebruik een aantal mooie, opvallende glaskralen en verder parels en kleine kraaltjes.
Ben benieuwd! Jullie zien de foto wel verschijnen ;)

Ellen
Bead Monster

Bericht door Ellen » do 06 mar 2008 08:50

Suc6, leuke berichten zo :!:
Groetjes Ellen.

Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Merel Sophie » do 06 mar 2008 16:36

Nou, mijn collega is superblij met het eindresultaat! En ik had de foto van de armband nog niet op mijn hyvespagina gezet, of ik kreeg al het verzoek van een ándere collega om er ook één voor haar te maken in een andere kleur. Super he! Inmiddels is het broertje van een vriendin van mij bezig om een webshopje voor me op te richten. GEweldig!

Gesloten