Kadoverpakking Ketting
Ik heb een ketting voor mijn schoonzus gemaakt voor haar verjaardag.
Nu wil ik het leuk verpakken
hebben jullie tips voor een leuke verpakking?
Het is voor a.s. vrijdag dus ik weet niet of het mogelijk is om nog via internet te bestellen heb daar namelijk geen ervaring mee.
Ik woon in de omgeving Tilburg- Breda voor eventueel een winkel waar zoiets te koop is
Nu wil ik het leuk verpakken
hebben jullie tips voor een leuke verpakking?
Het is voor a.s. vrijdag dus ik weet niet of het mogelijk is om nog via internet te bestellen heb daar namelijk geen ervaring mee.
Ik woon in de omgeving Tilburg- Breda voor eventueel een winkel waar zoiets te koop is
Groetjes
Bij de blokker heb je vaak leuke kartonen tasjes met bloemetjes, figuurtjes, etc. en van die organza zakjes.
Je kunt ook even bij een bruna of een hobby-zaak langs om te kijken of ze nog ergens mooi karton hebben, zodat je daarvan zo'n inschuif-hoesje kunt maken. Er stond op dit forum ergens een handige links naar eenvoudige patronen van doosjes.
Je kunt ook even bij een bruna of een hobby-zaak langs om te kijken of ze nog ergens mooi karton hebben, zodat je daarvan zo'n inschuif-hoesje kunt maken. Er stond op dit forum ergens een handige links naar eenvoudige patronen van doosjes.
ik heb deze voor je
http://www.originalbijoux.com/index.php ... ductId=358" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocht je intresse hebben wil ik hem morgen voor je op de post doen, pb me maar
http://www.originalbijoux.com/index.php ... ductId=358" onclick="window.open(this.href);return false;

Mocht je intresse hebben wil ik hem morgen voor je op de post doen, pb me maar
X Sanne

- joalycke
- Bead Dreamer
- Contacteer:
wellicht laat maar je kan voor een volgende keer ook kijken op http://www.inpakshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daarop staan leuke tips om in te pakken en ook How to's!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....
Ik doe mijn sieraden in een doorzichtig zakje die worden gebruikt door kaartenmaaksters, er zit een plakrandje aan. Dan doe ik een visitekaartje erbij en met cadeau-lint nog een leuke strik erop, in de kleur van de ketting of tasje.
Ik koop voor mijn sieraden de doorzichtige zakjes op de Kreadoebeurs bij Nielsen Wenskaarten en hobby artikelen in Rotterdam(hebben geloof ik ook een website) . De kleine papieren tasjes koop ik bij Xenos voor 0,29 cent.(kleinste maat) Deze zijn echt leuk om je sieraden in mee te geven, ik krijg er in ieder geval veel positieve reacties op.
Helaas zijn de tasjes altijd snel op bij Xenos, dus als ik binnen loop en ze zijn er weer neem ik ze meteen allemaal mee.
Liefs Lia
Ik koop voor mijn sieraden de doorzichtige zakjes op de Kreadoebeurs bij Nielsen Wenskaarten en hobby artikelen in Rotterdam(hebben geloof ik ook een website) . De kleine papieren tasjes koop ik bij Xenos voor 0,29 cent.(kleinste maat) Deze zijn echt leuk om je sieraden in mee te geven, ik krijg er in ieder geval veel positieve reacties op.
Helaas zijn de tasjes altijd snel op bij Xenos, dus als ik binnen loop en ze zijn er weer neem ik ze meteen allemaal mee.
Liefs Lia
- Sabrina1981
- Bead Designer
- Contacteer:
Dat van die doorzichtige zakjes is een leuke tip. En welke zakjes van de Xenos bdoel je? Echt tasjes of ook van die sieradenzakjes?Lia schreef:Ik doe mijn sieraden in een doorzichtig zakje die worden gebruikt door kaartenmaaksters, er zit een plakrandje aan. Dan doe ik een visitekaartje erbij en met cadeau-lint nog een leuke strik erop, in de kleur van de ketting of tasje.
Liefs Lia
- Merel Sophie
- Bead Interested
- Contacteer:
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Volgens mij, doet 9 van de 10 dat bij Vistaprint... ik in ieder geval wel.
Je kan dan kiezen uit een aantal ontwerpen of een eigen foto uploaden.
Je stelt de tekst samen, je kan kiezen om tekst op de achterkant te zetten of het Vistaprint riedeltje (dat is het goedkoopste).
Voor de rest wijst alles zichzelf, ze hebben van alles, memoblaadjes, briefkaarten, pennen, kun je allemaal met jouw eigen naam laten bedrukken.
Ik heb nu visitekaartjes en adresstickertjes en ik vind ze erg mooi!
http://www.vistaprint.nl/vp/postcards/b ... 23%3A10+PM
Je kan dan kiezen uit een aantal ontwerpen of een eigen foto uploaden.
Je stelt de tekst samen, je kan kiezen om tekst op de achterkant te zetten of het Vistaprint riedeltje (dat is het goedkoopste).
Voor de rest wijst alles zichzelf, ze hebben van alles, memoblaadjes, briefkaarten, pennen, kun je allemaal met jouw eigen naam laten bedrukken.
Ik heb nu visitekaartjes en adresstickertjes en ik vind ze erg mooi!
http://www.vistaprint.nl/vp/postcards/b ... 23%3A10+PM