Kadoverpakking Ketting

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Parel
Bead Believer
Kadoverpakking Ketting

Bericht door Parel » wo 06 feb 2008 19:10

Ik heb een ketting voor mijn schoonzus gemaakt voor haar verjaardag.

Nu wil ik het leuk verpakken
hebben jullie tips voor een leuke verpakking?

Het is voor a.s. vrijdag dus ik weet niet of het mogelijk is om nog via internet te bestellen heb daar namelijk geen ervaring mee.

Ik woon in de omgeving Tilburg- Breda voor eventueel een winkel waar zoiets te koop is
Groetjes

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » wo 06 feb 2008 19:19

Bij de blokker heb je vaak leuke kartonen tasjes met bloemetjes, figuurtjes, etc. en van die organza zakjes.
Je kunt ook even bij een bruna of een hobby-zaak langs om te kijken of ze nog ergens mooi karton hebben, zodat je daarvan zo'n inschuif-hoesje kunt maken. Er stond op dit forum ergens een handige links naar eenvoudige patronen van doosjes.

Sanne
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Sanne » wo 06 feb 2008 22:47

ik heb deze voor je

http://www.originalbijoux.com/index.php ... ductId=358" onclick="window.open(this.href);return false;

Afbeelding

Mocht je intresse hebben wil ik hem morgen voor je op de post doen, pb me maar
X Sanne
:flirt:

Parel
Bead Believer

Bericht door Parel » za 09 feb 2008 10:10

bedankt voor de tips en het meedenken

Ik was gisteren in de stad en liep een klein kadotasje in de uitverkoop tegen het lijf.
Groetjes

joalycke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door joalycke » zo 10 feb 2008 12:29

wellicht laat maar je kan voor een volgende keer ook kijken op http://www.inpakshop.nl" onclick="window.open(this.href);return false; daarop staan leuke tips om in te pakken en ook How to's!
Mamma Mia! Oh daar ga ik weer.....

Lia
Bead Fan

Bericht door Lia » ma 11 feb 2008 21:52

Ik doe mijn sieraden in een doorzichtig zakje die worden gebruikt door kaartenmaaksters, er zit een plakrandje aan. Dan doe ik een visitekaartje erbij en met cadeau-lint nog een leuke strik erop, in de kleur van de ketting of tasje.

Ik koop voor mijn sieraden de doorzichtige zakjes op de Kreadoebeurs bij Nielsen Wenskaarten en hobby artikelen in Rotterdam(hebben geloof ik ook een website) . De kleine papieren tasjes koop ik bij Xenos voor 0,29 cent.(kleinste maat) Deze zijn echt leuk om je sieraden in mee te geven, ik krijg er in ieder geval veel positieve reacties op.

Helaas zijn de tasjes altijd snel op bij Xenos, dus als ik binnen loop en ze zijn er weer neem ik ze meteen allemaal mee.

Liefs Lia

nonnie
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door nonnie » ma 11 feb 2008 22:34

Bij de action hebben ze ook leuke zakjes en doosjes. Je kunt ze eventueel zelf nog versieren in de stijl van het sieraad of in de stijl van de jarige etc.

Parel
Bead Believer

Bericht door Parel » ma 11 feb 2008 22:46

ik heb nu een papieren tasje gekocht

bij ons bij Action hadden alleen maar grote maar ik houd het in de gaten

Bedankt allemaal
Groetjes

Sabrina1981
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Sabrina1981 » wo 13 feb 2008 18:49

Lia schreef:Ik doe mijn sieraden in een doorzichtig zakje die worden gebruikt door kaartenmaaksters, er zit een plakrandje aan. Dan doe ik een visitekaartje erbij en met cadeau-lint nog een leuke strik erop, in de kleur van de ketting of tasje.

Ik koop voor mijn sieraden de doorzichtige zakjes op de Kreadoebeurs bij Nielsen Wenskaarten en hobby artikelen in Rotterdam(hebben geloof ik ook een website) . De kleine papieren tasjes koop ik bij Xenos voor 0,29 cent.(kleinste maat) Deze zijn echt leuk om je sieraden in mee te geven, ik krijg er in ieder geval veel positieve reacties op.

Helaas zijn de tasjes altijd snel op bij Xenos, dus als ik binnen loop en ze zijn er weer neem ik ze meteen allemaal mee.

Liefs Lia
Dat van die doorzichtige zakjes is een leuke tip. En welke zakjes van de Xenos bdoel je? Echt tasjes of ook van die sieradenzakjes?

Lia
Bead Fan

Bericht door Lia » do 14 feb 2008 21:17

Bij de Xenos zijn het stevige papieren tasjes, met een koord hengsel. Elke keer weer in een ander dessin. Kleine maat 29 cent, iets groter 39 cent.

Ze liggen meestal bij de slingers, inpak papier etc.

Merel Sophie
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Merel Sophie » za 01 mar 2008 17:46

Klinkt allemaal heel leuk! Ik ben ook aan het rondkijken voor leuke verpakkingsmaterialen. Zag op internet ook delftsblauwe tasjes, erg schattig.
Maar doorzichtig met een visitekaartje erin is ook geweldig!

Dan nog een vraag: waar bestellen jullie visitekaartjes?

Rooos
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Rooos » za 01 mar 2008 18:24

Volgens mij, doet 9 van de 10 dat bij Vistaprint... ik in ieder geval wel.

Je kan dan kiezen uit een aantal ontwerpen of een eigen foto uploaden.
Je stelt de tekst samen, je kan kiezen om tekst op de achterkant te zetten of het Vistaprint riedeltje (dat is het goedkoopste).
Voor de rest wijst alles zichzelf, ze hebben van alles, memoblaadjes, briefkaarten, pennen, kun je allemaal met jouw eigen naam laten bedrukken.
Ik heb nu visitekaartjes en adresstickertjes en ik vind ze erg mooi!

http://www.vistaprint.nl/vp/postcards/b ... 23%3A10+PM

Lia
Bead Fan

Bericht door Lia » za 01 mar 2008 23:38

Toevallig heb ik heb ook vandaag m'n eerste bestelling van Vista binnen.
Ik moet zeggen ze zien er heel mooi uit. Ik ben er in ieder geval erg blij mee.

De 19e febr. besteld en vandaag 1 maart binnen, de langzaamste verzendmethode gebruik. Ik vond het nog best een snelle levering.

Liefs Lia

Gesloten