Hebben jullie dat nou ook??

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Kralenjuf
Bead Interested

Bericht door Kralenjuf » zo 16 dec 2007 16:37

Als ik eerlijk ben, doe ik het eigenlijk allemaal. Ik ontwerp zelf, wordt geinspireerd door anderen, gebruik ideeen om daar mijn eigen draai aan te geven en soms maak ik iets "schaamteloos" na. Zo vond ik de oranje Fiva ketting van afgelopen zomer zó mooi, dat ik zoveel mogelijk dezelfde materialen heb verzameld (da's ook al een tijdrovende hobby op zich) en toen heb ik hem dus erg lijkend "gemaakt". Als ik zoiets doe, hou ik die ketting overigens wel altijd voor mezelf hoor.
Als iemand mij vraagt hoe ik iets maak, vind ik het leuk erover te vertellen en als ze het dan namaken, prima. Ik zie dat eigenlijk als een compliment. Zelf ben ik dan vaak alweer met iets heel anders bezig.
Ik zie het sieraden maken toch vooral als een hobby en van delen wordt ik wel vrolijk!
Kan me voorstellen dat als je je er je beroep van maakt, het wel anders voelt. Maar aan de andere kant, Fiva en DL bijv. houden restverkoop. Daarmee werk je imiteren toch ook in de hand?

Gesloten