Kandelaar/kroonluchter pimpen met kralen

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Joane
Bead Starter
Kandelaar/kroonluchter pimpen met kralen

Bericht door Joane » vr 16 nov 2007 18:01

Hoi,
Heeft iemand van jullie dat wel eens gedaan/gezien, een kandelaar of kroonluchter voor kaarsen, die dan met kralen zelf 'gepimpt' is? Ik zit er een beetje over te denken voor bij mij in de woonkamer, maar alle tips/ideeen zijn welkom! :)

Saskia
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Saskia » vr 16 nov 2007 20:45

Ik heb wel de lamp voor in het toilet beplakt met kralen. Hangt zo'n plafoniere maar die was gewoon, saai. Heb ik allemaal kunststof kralen op geplakt in twee kleuren. Nu schijnt het licht leuk door die kralen heen. Was best leuk om eens iets anders te maken van kralen.

Tara
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Tara » vr 16 nov 2007 20:47

Niet te geloven, ik zit dat nu net te doen aan de eettafel met alle spullen om me heen, ik denk, even pauzeren en naar het forum en zie ik jouw bericht. :D .
In de Trend Creatief staat toevallig een artikel erover, maar je kunt gewoon je fantasie laten gaan. Het beste is vlgs. mij eerst eens kijken welke kroonluchter je leuk vindt, de mijne heb ik bij Xenos gekocht. Daar zag ik eentje naar mijn smaak. Dan kijken welke kralen je evt. nog hebt (en hoeveel) en welke je erbij aanschaft. Dan natuurlijk alle materialen om te bevestigen, ik heb alles net klaargelegd op kralenmatjes en ga zo eerst de hangers ontwerpen. Hij wordt in ieder geval zeer gekleurd (lamp is zwart en kralen zijn rood, paars, oranje, zwart, groen en nog het een en ander. Verder heb ik verschillende vormen kralen. Dit wordt een creatieve avond :wink: . Nou, ik hoop dat je hier wat aan hebt, succes ermee!!
en oh ja, niet te zware kralen anders wordt de lamp zo zwaar......
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » vr 16 nov 2007 22:40

Tara schreef:In de Trend Creatief staat toevallig een artikel erover
Wilde ik net zeggen!
Het is de laatste, die nu in de winkels ligt.
~Audrey~

Gesloten