Dit boekje wil ik gaan uitgeven. Ben al druk aan het zoeken op internet en ik denk dat ik al wat gevonden heb. Ondertussen dat ik nog even verder nadenk hoe ik het precies ga doen geef ik jullie vast de kans om een ontwerp te sturen.
Hieronder de regeltjes waar je aan moet voldoen om er in te mogen staan:
- Stuur een duidelijke kleurenfoto van jouw ontwerp minstens 1500 x 1500 pixels liefst jpg.
- Omschrijf het sieraad. Hoe is het gemaakt (welke techniek), wat voor
materiaal heb je gebruikt.
- Je naam komt er bij te staan en evt. je website/blog, enz.
- Het moet een ontwerp zijn van jezelf of een aangepast ontwerp. Maak
dus niet iets na wat al bestaat. Ik weet, het is moeilijk maar probeer
je fantasie te gebruiken en maak er wat moois van.
Er komen dus geen complete patronen in te staan maar gewoon een kort overzichtje over hoe je het gemaakt hebt. Dus eigenlijk alleen voor inspiratie.
Niet alle foto's worden geplaatst. Je moet voldoen aan de regels, dit houdt in dat het een duidelijke foto moet zijn. Niet wazig, goede belichting, e.d. en uiteraard wordt er gekeken naar het ontwerp van het sieraad. Het mag van alles zijn, dus een ketting, horloge of iets anders.
Het mag ook geen sieraad zijn die je ooit al eens geshowd hebt hier of ergens anders, het moet dus iets nieuws zijn. Zo blijft het boekje voor iedereen nog een beetje geheim.
Het zal wel even duren voordat ik er echt aan kan gaan werken. Ik moet natuurlijk eerst wat ontwerpjes binnenkrijgen. Dus stuur nu iets leuks, moois en origineels op naar Romantica@xs4ll.nl en zet mij maar aan het werk.