Ik ben al druk druk bezig want ik ga op de koninginnemarkt mijn kettingen enz proberen te verkopen.
Ik heb al een leuk stofje gekocht voor op de plank van de kraam en ook stofjes van dat fluwelige voor bustes. Zwart beige en paars
Ik heb al zon 10 bustes gemaakt, en ook wat verkleind voor kinderkettingen.
Verder al heel veel kettingen gemaakt!! En armbanden enz.
Ik heb ook al een super handig rekje gemaakt voor armbanden. misschien een tip voor mensen? Ik heb zon metalen papier verdeelbakje.. je weet wel met 3 bakjes die je uit kan schuiven.. en daar heb ik de bakjes uitgehaald.. bovenaan de pin losgeschroeft en een met stof bekleden koker van karton eraan geschoven en toen weer dicht geschroeft.. en verder heb ik 6 houten stokjes op maat gezaagt die precies in de gleufjes passen waar normaal de mandjes van het papier in zitten. hierop heb ik weer kokers gehangen (bekleed) in verschillende diktes.. en daarop heb ik mijn armbandjes hangen.. die met slotjes kan je gewoon los doen en die met elastiek dan kan je zo even de koker eruit halen.. Ik ben er heel trots op
Verder heb ik geluk dat ik 2 draairekjes mag lenen van mijn tante die werkt bij een boekhandel en daar hadden ze mooie tafelformaat rekjes over van stikkers enz.. hier heb ik veel kettingen aan gehangen.. (misschien een tip voor mensen die ook eens iets willen gaan verkopen op een markt vraag of ze bij de boekhandel een rekje willen uitlenen!)
en voor setjes heb ik kartonnetjes gemaakt waar ze aan hangen.
dus ik ben er helemaal klaar voor!
Ik zit nog even te denken of ik nog een prikbord met stof bekleed en daar oorbellen enz ophang.. maar misschien heb ik daar wel plek gebrek voor
Nu maar hopen dat mensen ook wat willen kopen
hihi wat een lang verhaal... maar ikheb er ook zon zin in!!
Groetjes Eelke