Kralen via marktplaats
Als je naar de links kijkt die ik gestuurd heb kan je een idee krijgen waar je elders kralen zou kunnen kopen voor welke prijzen. Voor de rest is het maar net hoeveel je er zelf voor over heb. Ik zou zeggen koop gewoon bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; , daar hoef je niet te onderhandelen over de prijzen. 

- flapflap
- Bead Hysteric
- Contacteer:
Ik zou het zeker niet doen!kimspijkerman schreef:Ik kan nou 8 bakjes kopen a 12,50 euro (200 gram gemiddeld per bakje), kom dan dus op 100 excl verzendkosten..... Ik weet echt niet of ik het nou moet doen of niet?
Help me nog even meiden!!!!
Groetjes Kim
Voor 100 euro kan je ergens anders meer en mooiere kralen kopen volgens mij.
Enneh.... welkom op het forum!

~Audrey~
zijn dat die doosjes van de pipoos niet doie ze voor een 7 of 8 euro verkopen
ze trekken er wel erg op
persoonlijk zou ik het ook niet doen
allemaal glaskralen zeggen ze maar er zitten er ook wel veel kleine tussen en die tellen ook mee voor die 200per doos
je kan voor 100 euro wel wat anders kopen
maar das natuurlijk mijn mening
ze trekken er wel erg op
persoonlijk zou ik het ook niet doen
allemaal glaskralen zeggen ze maar er zitten er ook wel veel kleine tussen en die tellen ook mee voor die 200per doos
je kan voor 100 euro wel wat anders kopen
maar das natuurlijk mijn mening

maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
brand sinds maart 2007 zelf kralen
Heee Klaasje, weer terug van weggeweest! Hoe is het nu met je?klaasje schreef:sorry hoor, maar persoonlijk vind ik die prijs voor de kralen die in het doosje zitten echt veel en veel te veel. ga eens in een kralenwinkeltje kijken wat je daar allemaal wel niet kan kopen voor dat geld, want de prijs van dit doosje is echt zwaaaaar overtrokken!
- miss beady
- Bead Designer
-
- Bead Intelligent
- Contacteer:
om het maar even heel plat te zeggen: volgens mij word je genaaid waar je bij staat....
100 euro voor 1,6 kilo aan kralen....
ik weet wel dat ik zelf voor 100 euro toch wel veel meer kan kopen.
Als et nou om een lullig bedrag zou gaan, kan je de gok nog eens nemen...maar dit zou ik dus echt nooit doen.
100 euro voor 1,6 kilo aan kralen....
ik weet wel dat ik zelf voor 100 euro toch wel veel meer kan kopen.
Als et nou om een lullig bedrag zou gaan, kan je de gok nog eens nemen...maar dit zou ik dus echt nooit doen.
What's life whithout beads
kim, ik ben mijn eigen kralen aan het ruimen, en dat gaat heel rigoreus. mix van echt vanalles aan glaskralen, heb net bij restjes verkopen ook een topic geopend. ik vraag 4 euro voor 100 gram (ex verzenden) en heb op dit moment een schoenendoos vol (en eindelijk eens lege plekjes in mijn sorteerdozen, joepie!). Als je interesse hebt, stuur maar een pb!
-
- Bead Reader
Allemaal erg bedankt voor het reageren en zie er waarschijnlijk van af. Ze zegt nou dat er zeker aparte kralen bijzitten met stipjes o.i.d., dus heb gevraagd om een duidelijker foto, zodat ik het zelf kan bekijken. Als ik er geen goed gevoel over heb (zoals op dit moment) dan doe ik het niet, het is wel 100 euro waar we over praten.
Allemaal fijne feestdagen trouwens!
Allemaal fijne feestdagen trouwens!
Ik persoonlijk vind het juist leuk om zelf allerlei artikelen bij elkaar te zoeken, nadenken welke wel / niet en hoeveel, die er nog bij of toch maar niet.
Zo pas zitten shoppen bij anybeads.com, heerlijk!! Lekker lang kijken want het moet wel een WELOVERWOGEN aankoop zijn.
Veel leuker dan een mix krijgen waarvan je maar moet afwachten of je ze allemaal wel leuk vind...