er zijn wel tientallen topics over vistaprint,
maar even mijn mening:
ik ben er tevreden over, alleen baggerveel reclame krijg je daarna.
ik had mijn kaartjes binnen 10 dagen.
vistaprint
- Haematodipsia
- Bead Producer
- Contacteer:
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
- Estelle
- Bead Discoverer
- Contacteer:
Hoi,
Ik heb mijn visitekaartjes besteld bij Vistaprint.
Heb toen gekozen voor langzame verzending, dat zou ca. 3 weken duren.
Na 2 a 2 1/2 week had ik ze al in huis.
In de tussentijd had ik ook de adresstickers besteld: deze had ik volgens mij eerder dan mijn visitekaartjes....
Ik hoor zowel goede berichten als slechte berichten over Vistraprint, qua leveringstijd dan. De goede berichten melden dat de levering vlot gebeurt, zeker als men voor trage verzending kiest. De slechte berichten betrefen ook de levering, maar dan in negatieve zin...
Ikzelf had alleen moeite met mijn ongeduld, Vistraprint kon daar niets aan doen... Dus ikzelf heb geen klachten over Vistaprint...
Hopelijk steek ik je hiermee een hart onder de riem en anders gewoon blijven mailen en bellen naar V.P.
Succes!
Ik heb mijn visitekaartjes besteld bij Vistaprint.
Heb toen gekozen voor langzame verzending, dat zou ca. 3 weken duren.
Na 2 a 2 1/2 week had ik ze al in huis.
In de tussentijd had ik ook de adresstickers besteld: deze had ik volgens mij eerder dan mijn visitekaartjes....
Ik hoor zowel goede berichten als slechte berichten over Vistraprint, qua leveringstijd dan. De goede berichten melden dat de levering vlot gebeurt, zeker als men voor trage verzending kiest. De slechte berichten betrefen ook de levering, maar dan in negatieve zin...
Ikzelf had alleen moeite met mijn ongeduld, Vistraprint kon daar niets aan doen... Dus ikzelf heb geen klachten over Vistaprint...
Hopelijk steek ik je hiermee een hart onder de riem en anders gewoon blijven mailen en bellen naar V.P.
Succes!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
-
- Bead Dreamer
Ik heb al diverse bestellingen gedaan bij Vistaprint, de laatste keer dat ik visitekaartjes ging bestellen kon ik ook gratis adresstickers mee bestellen. Erg leuk, het was alleen balen dat ik de tekst niet kon aanpassen terwijl je wel op een link kon klikken waar dat mogelijk zou moeten zijn (bij mij werkte die link dus niet).
Daarna bij een enquete invullen heb ik dat probleem aangegeven ...
De postkaarten, adresstickers en visitekaartjes van Vistaprint zijn allemaal van goede kwaliteit. Het enige wat je betaald zijn de verzendkosten, je kan kiezen tussen 4 mogelijkheden ik kies altijd voor degene die het langst duurt, dan betaal je 'maar' 5,25 verzendkosten ...
Daarna bij een enquete invullen heb ik dat probleem aangegeven ...
De postkaarten, adresstickers en visitekaartjes van Vistaprint zijn allemaal van goede kwaliteit. Het enige wat je betaald zijn de verzendkosten, je kan kiezen tussen 4 mogelijkheden ik kies altijd voor degene die het langst duurt, dan betaal je 'maar' 5,25 verzendkosten ...
Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
Don't worry bead happy !