Jasseron gaat stuk

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Juutje
Bead Discoverer
Jasseron gaat stuk

Bericht door Juutje » zo 13 aug 2006 22:25

Hey!
ik heb vorige week een jasseron ketting besteld om daar iets moois van te kunnen maken. Ik heb de schakeltjes afzonderlijk NIET open gehad(heb de hele lengte gebruikt), ik heb er enkel kralen aangemaakt met nietstiftjes.
Nu gaan de schakletjes langzamerhand afbrken!! deze ketting heb ik zelf een paar dagen aangehad (niets van bijzonders meegbeurd niet gevalleb ofzo) en nu valt de ketting in 2en! de ringetjes breken af. Hoe kan dit heb ik iets fout gedaan? er hangen geen zware kralen aan nl. Of is deze ketting gewoon vanslechte kwaliteit geweest?(wat ik niet mag hopen bij deze tog wel erkende shop)

wie weet t?
Why do men like love at first sight?

It saves them a lot of time

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » zo 13 aug 2006 22:27

Ik denk dat het dan toch wel aan de kwaliteit ligt, of misschien gewoon een fout in de ketting. Ik zou toch de shop even mailen ofzo.

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » ma 14 aug 2006 08:02

Gewoon even overleggen met de winkel inderdaad, dit mag niet gebeuren met een goede ketting!
Groetjes Els,

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 14 aug 2006 09:58

Als ik jasseron koopt is dat 6 mm en ik koop het eigenlijk niet als het onder de 4 euro per 50 cm kost. Misschien is zoiets een richtlijn?

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 14 aug 2006 10:01

Haematodipsia schreef:Als ik jasseron koopt is dat 6 mm en ik koop het eigenlijk niet als het onder de 4 euro per 50 cm kost. Misschien is zoiets een richtlijn?
Dat ben ik niet met je eens!! goedkoop wil niet zeggen dat de kwaliteit slecht is! En duur wil niet altijd zeggen dat het goed is!!
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 14 aug 2006 10:05

Ria schreef:
Haematodipsia schreef:Als ik jasseron koopt is dat 6 mm en ik koop het eigenlijk niet als het onder de 4 euro per 50 cm kost. Misschien is zoiets een richtlijn?
Dat ben ik niet met je eens!! goedkoop wil niet zeggen dat de kwaliteit slecht is! En duur wil niet altijd zeggen dat het goed is!!
Natuurlijk is dat niet altijd zo, maar ik vind het wel een belangrijke richtlijn. Als iets goedkoop is is daar meestal ook een reden voor. Dat is geen kritiek naar mensen die hun spullen goedkoop kunnen verkopen e :wink:

Ik vind die uitroeptekens wel een beetje boos overkomen, ik bedoelde dat niet zo. Trouwens het jasseron in jouw winkeltje is veel kleiner, daar geldt dat niet voor :wink: (Hihi heb gisteren nog besteld :D )

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 14 aug 2006 10:10

Ria schreef:
Dat ben ik niet met je eens!! goedkoop wil niet zeggen dat de kwaliteit slecht is! En duur wil niet altijd zeggen dat het goed is!![/quote]

Natuurlijk is dat niet altijd zo, maar ik vind het wel een belangrijke richtlijn. Als iets goedkoop is is daar meestal ook een reden voor. Dat is geen kritiek naar mensen die hun spullen goedkoop kunnen verkopen e :wink:

Ik vind die uitroeptekens wel een beetje boos overkomen, ik bedoelde dat niet zo. Trouwens het jasseron in jouw winkeltje is veel kleiner, daar geldt dat niet voor :wink: (Hihi heb gisteren nog besteld :D )[/quote]

Dat bedoel ik dus niet ;) Ik heb altijd jasseron in grotere maten alleen nu even niet ;) hahaha maar ook daarvoor geldt dat het heel goedkoop kan zijn en van hele goede kwaliteit, de prijs wat je betaal per meter zou geen uitgangspunt moeten zijn want dat kan betekenen dat er een shop meeleest en denk shit ze kopen het alleen als het over de 4 euro per 50 cm is laat ik mijn prijzen maar oppompen ;) ja lach maar. Maar overal zijn oneerlijke mensen hoor hahahhaa
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Juutje
Bead Discoverer

Bericht door Juutje » di 15 aug 2006 07:13

ik denk idd niet dat de prijs verschil zou moetenmaken. Ik heb 1 meter besteld en was 7,- kwijt.
Vind het niet kunnen voor die prijs dat ie uit elkaar valt. Heb net een e-mail verstuurd naar de verkoper. Ben benieuwd....

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 15 aug 2006 10:43

Juutje schreef:ik denk idd niet dat de prijs verschil zou moetenmaken. Ik heb 1 meter besteld en was 7,- kwijt.
Vind het niet kunnen voor die prijs dat ie uit elkaar valt. Heb net een e-mail verstuurd naar de verkoper. Ben benieuwd....
Daar ben ik ook wel eens benieuwd naar!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 15 aug 2006 10:53

ze heeft het blijkbaar bij mij besteld want ik heb vanochtend e-mail hierover gekregen, het is product http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=254" onclick="window.open(this.href);return false; . Erg jammer, ik heb hier nog niet eerder klachten over gehad. Misschien is het een productiefout....Toevallig moet ik nieuwe bestellen, ik neem aan dat die dan wel goed zal zijn en zal die dan opsturen.

Graag wil ik vragen of jullie het al weleens bij mij hebben besteld en of het toen wel goed ging. Ik verkoop het al iets van 3 jaar en heb er nog nooit klachten over gekregen. Ik geloof zelfs dat Miekel er een jasseron armband mee heb gemaakt en dat dat goed ging...

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 15 aug 2006 11:04

Juutje schreef:ik denk idd niet dat de prijs verschil zou moetenmaken. Ik heb 1 meter besteld en was 7,- kwijt.
dan klopt die prijs toch niet Sandra want bij jou is het maar 1,40€ voor 50 cm

Juutje
Bead Discoverer

Bericht door Juutje » di 15 aug 2006 11:14

dan klopt die prijs toch niet Sandra want bij jou is het maar 1,40€ voor 50 cm
De grotere tog niet?er zijn er ook bij van 4,-nogwat per 50cm
maar idd, ik had goedkopere, heb naar de verkeerde prijs zitten kijken in mn bestelling mail... :roll: (was vroeg)

maar moet toch niet afdoen van de kwaliteit

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » di 15 aug 2006 11:21

Das waar maar het kan idd een productiefout zijn hé.

Juutje
Bead Discoverer

Bericht door Juutje » di 15 aug 2006 11:22

idd, kmaak er ook geen probleem van hoor

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 15 aug 2006 11:24

Die van 3 mm kosten inderdaad 1,40 per 50 centimeter, de duurste zijn die van 9 mm, 6,- per 50 centimeter. Ik heb nog nooit klachten gehad over gebroken jasseron. Wel soms dat het vrij licht is, dat ze zware metaal hadden verwacht van betere kwaliteit. Maar dat staat ook op internet vermeld, dat het soort aluminium is en vrij licht.

Gesloten