daar ben ik het helemaal mee eens ja! ik doe niet mijn best de mode bij te houden, eventueel beetje zodat mijn kralen erbij passen maar verder totaal niet. Maar ik denk wel dat als je een bepaalde mode overal tegenkomt, je het op 'n gegeven moment vanzelf ook mooi vindt en uiteindelijk toch wat ervan koopt.Mar-JoYa schreef:Armande schreef:Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind.
Gaat voor mij ook wel op... maar misschien wordt ik onbewust wel geinspireerd door wat ik veel om me heen zie
Volgen jullie de mode?
Helemaal mee eens!sandra schreef:daar ben ik het helemaal mee eens ja! ik doe niet mijn best de mode bij te houden, eventueel beetje zodat mijn kralen erbij passen maar verder totaal niet. Maar ik denk wel dat als je een bepaalde mode overal tegenkomt, je het op 'n gegeven moment vanzelf ook mooi vindt en uiteindelijk toch wat ervan koopt.Mar-JoYa schreef:Armande schreef:Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind.
Gaat voor mij ook wel op... maar misschien wordt ik onbewust wel geinspireerd door wat ik veel om me heen zie

Groetjes

- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer: