Volgen jullie de mode?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 14 aug 2006 21:20

Mar-JoYa schreef:
Armande schreef:Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind. :lol:

Gaat voor mij ook wel op... maar misschien wordt ik onbewust wel geinspireerd door wat ik veel om me heen zie :wink:
daar ben ik het helemaal mee eens ja! ik doe niet mijn best de mode bij te houden, eventueel beetje zodat mijn kralen erbij passen maar verder totaal niet. Maar ik denk wel dat als je een bepaalde mode overal tegenkomt, je het op 'n gegeven moment vanzelf ook mooi vindt en uiteindelijk toch wat ervan koopt.

Diam0nd
Bead Designer

Bericht door Diam0nd » di 15 aug 2006 09:08

sandra schreef:
Mar-JoYa schreef:
Armande schreef:Ik trek me nergens iets van aan. Ik koop wat ik leuk vind en ik maak ermee wat ik mooi vind. :lol:

Gaat voor mij ook wel op... maar misschien wordt ik onbewust wel geinspireerd door wat ik veel om me heen zie :wink:
daar ben ik het helemaal mee eens ja! ik doe niet mijn best de mode bij te houden, eventueel beetje zodat mijn kralen erbij passen maar verder totaal niet. Maar ik denk wel dat als je een bepaalde mode overal tegenkomt, je het op 'n gegeven moment vanzelf ook mooi vindt en uiteindelijk toch wat ervan koopt.
Helemaal mee eens! :D
Groetjes
Afbeelding

katskralen
Bead Fanatic
Contacteer:

Bericht door katskralen » do 17 aug 2006 18:43

Ik maak wat ik zelf mooi vindt. Stel dat roze in is: dan nog zou ik geen roze juwelen maken, gewoon omdat roze echt niet mijn kleur is.
Of chokers zijn bv in, maar dat draag ik zelf niet, dan ga ik dat ook niet maken. Tenzij iemand het mij vraagt, dan zou ik het wel doen.

Gesloten