Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
shadow
- Bead Designer
-
Contacteer:
Ketting te lang?
Bericht
door shadow » zo 30 jul 2006 16:29
Aan het goede doel,voor kanker,heb ik onderstaande ketting geschonken.
Vinden jullie hem te lang?
Graag jullie mening!

Blijf jezelf, en niet zoals anderen je willen zien!
-
Lotjelot
- Bead Starter
Bericht
door Lotjelot » zo 30 jul 2006 16:35
Persoonlijk lijkt het me niet echt een handige lengte.
Net niet lang genoeg voor een 'lange'ketting, en te kort voor een korte ketiing, snappie?? Ik zou hem niet snel dragen, maar ook dit is wrs een kwestie van smaak.

Verder vind ik hem wel heel leuk!!
-
shadow
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door shadow » zo 30 jul 2006 16:41
je hoeft je niet te schamen,ben blij met je mening.Foto is niet scherp,vind de ketting ook mooi.
Hoever moet ik hem dan inlkorten naar jouw mening?wacht even andere reacties af,durf hem niet zomaar in te korten.
-
100%Kraal
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door 100%Kraal » zo 30 jul 2006 16:42

volgens mij is dit gewoon een kwestie van smaak, ik vind het namelijk wel weer leuk om zo'n tussenlengte te dragen- van die lange kettingen die de hele tijd tegen je buik kloppen wordt ik namelijk snel helemaal gek

-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
-
shadow
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door shadow » zo 30 jul 2006 16:45
Ketting valt op de borsten,zo`n 59 cm.Fieke van de site vindt hem te lang,misschien de klant,die interesse heeft voor de ketting.
Jullie mening is erg belangrijk voor me,plus die van de klant.
Zou het fijn vinden als ze hem verkopen.Hoe meer de site verkoopt hoe beter!!
-
Haematodipsia
- Bead Producer
-
Contacteer:
Bericht
door Haematodipsia » zo 30 jul 2006 17:39
Eerste even opmerking: het goede doel is niet een stichting tegen kanker. Het is eenorganisatie die kinderen met een levensbedreigende ziekte (waaronder kanker) opzoekt en een wens van hen vervult.
Verder vind ik de ketting eigenlijk wel leuk

Ik vind niet dat je die moet inkorten. Het hangt ook van persoon tot persoon af. De ene staat prachtig met een ketting van 38 cm en iemand anders heeft 50 cm nodig. Hoe lang is deze?
Haha ik zie net dat je al zei dat de lengte 59 cm is. Voor mij bijvoorbeeld zou die dan perfect zijn. En ik zou die zelfs als lange ketting kunnen gebruiken denk ik.
Laatst gewijzigd door
Haematodipsia op zo 30 jul 2006 18:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Tessa
- Bead Fanatic
-
Contacteer:
Bericht
door Tessa » zo 30 jul 2006 17:43
Ik vind m leuk zo! En iets langer kan best bij sommige kleding en is idd een kwestie van smaak. Ik zou het wel erbij zetten op de site hoelang ie is en waar ie ongeveer valt.
Groetjes van deze kralenverslaafde!
-
Sofieke
- Bead Fanatic
Bericht
door Sofieke » zo 30 jul 2006 18:06
draag de ketting eventjes zelf, dan voel je het beste aan of het te lang of te kort is
-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » zo 30 jul 2006 18:41
Kun je niet gewoon erbij zetten wat de lengte is, plus daarbij dat hij indien nodig in te korten is. Dan weet een potentiele klant toch genoeg...lengte kan dan aan je doorgegeven worden en dan kun je het altijd nog doen.... wat is de reden dat Fieke hem te lang vindt dan?
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
Madelief
- Bead Chatter
Bericht
door Madelief » zo 30 jul 2006 19:36
Mar-JoYa schreef:Kun je niet gewoon erbij zetten wat de lengte is, plus daarbij dat hij indien nodig in te korten is. Dan weet een potentiele klant toch genoeg...lengte kan dan aan je doorgegeven worden en dan kun je het altijd nog doen.... wat is de reden dat Fieke hem te lang vindt dan?
Ja, dat wou ik ook voorstellen! Ik vind het wel een handige lengte, ik kan ook niet tegen zo'n lange tegen de buik hangende kettingen

En het is ook een kwestie van smaak natuurlijk, het is niet omdat iemand zegt dat die te lang is, dat iedereen dat vindt! Ik zou 'm zo laten en er komt vast wel iemand op af! Een dame die wat gezetter is bijvoorbeeld, kan er dan wel een leuke kortere ketting in zien!!

-
sanny
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door sanny » zo 30 jul 2006 23:27
Ik zou hem zo laten. Niet iedereen wil een korte ketting.
groetjes Sannie.
-
Fieke
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Fieke » ma 31 jul 2006 11:52
Mar-JoYa schreef:Kun je niet gewoon erbij zetten wat de lengte is, plus daarbij dat hij indien nodig in te korten is. Dan weet een potentiele klant toch genoeg...lengte kan dan aan je doorgegeven worden en dan kun je het altijd nog doen.... wat is de reden dat Fieke hem te lang vindt dan?
Ik vind hem niet te lang maar ik heb gezegd dat ik het aan de 'klant' ga zeggen dat die ketting langer is dan een gewone ketting.
Ik denk dat ze 59 cm te lang gaat vinden omdat ze bij mij altijd al kettingen gekocht heeft die ongeveer 40 cm zijn.
Dus ik ga afwachten tot ik iets van haar hoor, heb haar een mailtje gestuurd.
-
Fanny
- Bead Fan
-
Contacteer:
Bericht
door Fanny » wo 02 aug 2006 10:14
Wat ik soms tegenkom is dat de mensen zeggen dat ik mijn kettingen te kort maak, maar ....dat komt dan daar die mensen nogal een brede nek hebben. Ik heb iemand en haar rug loopt bovenaan wat bol en zij kan niks anders dragen dan langere kettingen, al mijn kettingen zijn voor haar te smal. Ik heb zelfs voor een mevrouw die geopereerd was aan haar keel (maar dan onderaan)een ketting moeten verlengen want die lag op haar naad en dat voelde niet goed...dus. Ik zou nog niet zo snel reageren. Zoals je liet weten zou ik er gewoon bij vermelden dat de ketting korter of langer kan gemaakt worden))) Wie weet is het dan ook nog een goede reclame voor potentiele klanten
Fanny
-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » wo 02 aug 2006 18:42
en ik heb een volwassene die een kettinkje nodig heeft van ongeveer 35 centimeter als die zo moet vallen als zij wil, het zegt dus niets

Hoop dat het goed komt en eh inkorten anders toch

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
shadow
- Bead Designer
-
Contacteer:
Bericht
door shadow » do 03 aug 2006 13:23
Dankjewel voor jullie tips!
Laat hem zo en indien gewenst maak ik hem korter,geef dit door aan de site