Zwangerschapsbelletjes

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Kiki
Bead Lover
Zwangerschapsbelletjes

Bericht door Kiki » do 27 jul 2006 12:32

Hoi Cynthia,

Zijn dat die belletjes die je als ketting over je buik hangt als je zwanger bent?
Ik weet niet of het klopt, maar hiervan heb ik gehoord dat ze niet goed zouden zijn. Het idee achter het gebruik van zulke belletjes is dat ze rustgevend zouden werken op de ongeboren vrucht, omdat ze bij elke beweging van de moeder een gezellig rinkeltje laten horen. En ná de bevalling hebben ze ook nog nut: het geluid herinnert de baby aan zijn genoeglijke verblijf in de baarmoeder, waardoor het rustgevende effect opnieuw gerealiseerd zou worden. Het probleem is echter dat de ongeboren baby het geluid lijkt op te zoeken, waardoor het hoofdje hoog blijft als de bel te hoog wordt gedragen. Met een stuitligging als gevolg. Misschien is het allemaal niet zo en zijn dit bakerpraatjes maar ik vond toch dat ik het moet posten.

Weet iemand hier soms iets meer over?
The next bracelet is just a bead away

Afbeelding

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » do 27 jul 2006 15:14

Dat heb ik ook ergens gelezen toen ik zwanger was van mijn zoontje.
Daar zeiden ze dat je de bel helemaal onder je navel moest hangen zodat het kindje niet in een stuit zou komen te liggen.

(weet niet meer waar ik dat gelezen heb)
~Audrey~

Gesloten