Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
dekker
- Bead Professional
sieraden verkope
Bericht
door dekker » di 26 jul 2005 18:20
hey hallo daar,
ik heb veel geleze op het forum over meiden die hun sieraden verkopen bij kappers enzo. dat zo ik ook wel graag willen doen. ma ik ben pas bijna 16 (aankomende zondag). zouden ze me dan wel serieus nemen??
kben niet echt het type dat zomaar een kapsalon ofzo binnenstapt en vraagt of ik daar mn sieraden mag verkope
ik vind het forum helemaal leuk, ik haal er veel tips en inspiratie vanag

-
Frambiej
- Bead Dreamer
Bericht
door Frambiej » di 26 jul 2005 18:26
Welkom!
Ik ben ook 17 hoor, en wordt ook serieus genomen! Ik durf ook geen winkel ofzo binnen te stappen hoor :$ veels te schijterig voor! dus hou ik t maar gewoon bij mn site
Succes ermee!

-
Heez
- Bead Designer
Bericht
door Heez » di 26 jul 2005 18:41
Ken je niet iemand die een schoonheidssalon of een kapperszaakje heeft, of dat ze manicures geeft of een kledingzaaakje heeft.
Ik ben net 18, maar ik heb geluk, mijn moeder heeft een soort bewegingsinsituut ( beweginsbanken, en ze heeft zonnebanken) dus ik mag het mooi daar verkopen. Kep een kleine vitrine en daar staan wat spulletjes in.
Laatst gewijzigd door
Heez op za 30 jul 2005 12:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Marsha1979
- Bead Dreamer
Bericht
door Marsha1979 » di 26 jul 2005 20:02
Ik zou ook niet zomaar een kapsalon in lopen om te vragen of ik mijn sieraden daar mag neerleggen om te verkopen
Wat je ook kan doen is een mapje met afdrukken meegeven aan vrienden en/of kennissen zodat zij het ook weer aan hun vrienden en kennissen kunnen laten zien.
Mijn tante is nagelstyliste en kapster en ik heb haar ook een mapje gegeven met foto's en prijzen van de dingetjes die ik heb gemaakt. Een vriendin van haar heeft weer een kapsalon en daar ligt als het goed is ook zo'n mapje en een andere kennis van mij heb ik er ook een gegeven en die gaat volgende week op vakantie (naar de camping) dus allemaal mensen die reclame voor mij gaan maken. Hoop echt dat ik wat dingetjes ga verkopen

Groetjes Marsha
Don't worry bead happy !
-
red lady
- Bead Dreamer
Bericht
door red lady » wo 27 jul 2005 13:03
ik zou het ook niet zomaar doen en ik ben 48

,maar je zou zelf wat flyers of foldertjes kunnen printen met wat voorbeelden en wat de bedoeling is en dat bij diverse kapperszaken enzo in de bus kunnen stoppen . en dan ff afwachten of je reacties krijgt. veel succes

groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.
-
dekker
- Bead Professional
Bericht
door dekker » wo 27 jul 2005 17:19
bedankt voor de tips

vooral de tip om zo'n boekje te maken met voorbeelden
ik hoop dat het een beetje gaat lopen bij je Marsha.
ik moet dan alleen wel hard aan de slag, want zoveel dingen heb ik nog niet. maar ik ga het (in de toekomst) zeker proberen.
Groetjes Marit
-
poing
- Bead Hysteric
Bericht
door poing » do 28 jul 2005 13:01
nou, ik was pas 15 toen ik mijn sieraden al verkocht

leeftijd maakt niets uit! er was maar een voorwaarde aan verbonden: een blik cola light

het is gewoon mijn eigen kapster

ik had eens mijn kralen meegenomen om me bezig te houden, en ja, zo is het begonnen hé

ik ben wel niet de enige die daar sieraden mag leggen, maar dat kan me niet schelen

ipoingtudut
-
loes
- Bead Starter
-
Contacteer:
Bericht
door loes » vr 29 jul 2005 21:22
Volgens mij maakt je leeftijd idd niet uit hoor! Ik ben ook 15 en mijn sieraden liggen nu ook in een schoonheidssalon
Zij kwam via mond-op-mond-reclame bij mij terecht... Je moet dus gewoon mazzel hebben en naamsbekendheid krijgen, want het lef om een winkel binnen te stappen heb ik dan weer niet

Liefs Loes

-
imke
- Bead Fan
Bericht
door imke » za 30 jul 2005 11:46
ik heb ook niet het lef om zomaar een winkel binnen te stappen hoor!!!! maar mijn buurvrouw heeft een kledingwinkeltje en daar mag ik nu wat dingen in gaan verkopen:P
iedereen die mij een emailtje wil sturen moet dat niet naar het aderes doen dat ik hier heb ingevuld maar naar:
imkeleenders@hotmail.com
-
dekker
- Bead Professional
Bericht
door dekker » za 30 jul 2005 17:31
ik ga maar eens het internet op om inspiratie op te doen voor sieraden, en dan kijken welke materialen ik nog moet hebben.
is het handiger om een voorraad te maken of om het pas te maken als er naar gevraagd wordt?
en hoe moet ik het doen met de prijs? zelf een prijs verzinnen of het materiaal en hoeveel werk ik eraan gehad heb meerekenen? hoe doen julie dat?
als julie nog meer handige tips hebben, dan hoor ik ze graag

Groetjes Marit
-
Mar-JoYa
- Moderator
-
Contacteer:
Bericht
door Mar-JoYa » zo 31 jul 2005 15:24
via zoekfunctie moet je heel wat kunnen vinden, want volgens mij zijn de meeste van je vragen al eens langsgekomen

ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
-
dekker
- Bead Professional
Bericht
door dekker » do 11 aug 2005 20:43
Groetjes Marit
-
MariekeV
- Bead Producer
Bericht
door MariekeV » do 11 aug 2005 21:17
Ik hoor van veel mensen dat internet wel leuk is, maar dat het niet werkt voor de verkoop. Natuurlijk zal het anders zijn als je wat bekender wordt
of reclame gaat maken.
Ik zou toch als ik jou was kijken of er een kapsalon in de buurt waar je het mag uitstallen. Als de eerste kapsalon nee zegt, is dat jammer. Maar hier in Apeldoorn zijn er al een stuk of 45 (denk ik). Er zal echt wel een kapsalon zijn die heel erg graag jouw spullen wil verkopen!!!
[/b]