ik ben bezig met nieuwe regels, 1 deel daarvan is dat dit soort onderschriften niet mag, dus nog even en je bent ervan af.hennie schreef:Annemarie, kun jij je plaatje wat kleiner maken, het is zo lastig lezen.
Trage verkoop?!
-
Klitter&Klemmer Siera
- Bead Discoverer
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Over je verkoop, het is hier ook bar en boos hoor, heb de site nu ong. 3 weken online en nog niet 1 ketting via internet verkocht
De onderdeeltjes gaan wel een beetje maar zo goed als ik zou willen in ieder geval niet.
We houden het er maar gewoon op dat je in het begin toch meer kosten maakt dan wat je aan winst maakt.
En je hebt inderdaad supermooie kettingen op je website staan!!
Groetjes,
Linda Post
De onderdeeltjes gaan wel een beetje maar zo goed als ik zou willen in ieder geval niet.
We houden het er maar gewoon op dat je in het begin toch meer kosten maakt dan wat je aan winst maakt.
En je hebt inderdaad supermooie kettingen op je website staan!!
Groetjes,
Linda Post
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb nog nooit iets via internet gekocht. Alleen maar in kennissen en vrienden-kringen. Aan mond op mond reclame heb je het meeste denk ik. Er zijn ook zoveel sieraden sites! De meeste mensen zijn denk ik ook een beetje huiverig om via internet te kopen. En daarbij is het nu hartstikke in dat je bijna in elke winkel wel sieraden kan kopen!
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
het spijt me, het forum is niet bedoeld voor reclame, en daar val jij helaas ook onder. ik ga de regels binnenkort op internet zetten, ik verwacht dan dat iedereen zich binnen 1 week geeft aangepast.Klitter&Klemmer Sieraden schreef:weeeeeeeeeeeh![]()
Mag je dan helemaal geen plaatjes er meer onder zetten?
-
Klitter&Klemmer Siera
- Bead Discoverer
Hoi hoi,
Je moet ook vooral niet verwachten dat je gelijk binnen loopt. Kijk maar eens hoe groot het aanbod van kettinkjes enzo is op internet !! En bovendien ben ik van mening dat de meeste mensen iets gezien willen hebben voordat ze het bestellen, het eens om willen hangen enzo.....Hoe het beter werkt is om ze IRL te ''promoten'' bij vrienden/familie en op beurzen/markten/braderie etc en daar dan ook nog eens de website te vermelden zodat mensen ze ook zo nog eens kunnen bekijken. Ze hebben dan iig gezien wat je maakt, hoe de kwaliteit is etc etc.....
Maar ja je staat net met je website online. Had je dan verwacht dat je meteen voor honderden euro's (beetje overdreven) zou verkopen ? Ik vind dat dan een beetje naief gedacht (wel een leuke gedachte daar gaat het niet om, iedereen hoopt daar stiekem wel op).
Bovendien wil je ooit echt een beetje binnenlopen dan moet je zorgen voor een gevestigd merk en via andere wegen proberen het aan de man te brengen, n??st een website.
Groetjes Karin
Je moet ook vooral niet verwachten dat je gelijk binnen loopt. Kijk maar eens hoe groot het aanbod van kettinkjes enzo is op internet !! En bovendien ben ik van mening dat de meeste mensen iets gezien willen hebben voordat ze het bestellen, het eens om willen hangen enzo.....Hoe het beter werkt is om ze IRL te ''promoten'' bij vrienden/familie en op beurzen/markten/braderie etc en daar dan ook nog eens de website te vermelden zodat mensen ze ook zo nog eens kunnen bekijken. Ze hebben dan iig gezien wat je maakt, hoe de kwaliteit is etc etc.....
Maar ja je staat net met je website online. Had je dan verwacht dat je meteen voor honderden euro's (beetje overdreven) zou verkopen ? Ik vind dat dan een beetje naief gedacht (wel een leuke gedachte daar gaat het niet om, iedereen hoopt daar stiekem wel op).
Bovendien wil je ooit echt een beetje binnenlopen dan moet je zorgen voor een gevestigd merk en via andere wegen proberen het aan de man te brengen, n??st een website.
Groetjes Karin
- Linda Post
- Bead Interested
- Contacteer:
Je hebt idd gelijk, maar ik zat gewoon in een dip, mijn pakket van de leverancier is nog steeds niet binnen gekomen en de inspiratie was ook op.
Vandaar dat ik mijn beklag op het forum deed.
En jullie hebben meer met kralen als mijn mannetje
En natuurlijk hopen we allemaal binnen te lopen met de kralen hihi
maar dat is ook naief gedacht, maar wensen kan je altijd!
Groetjes,
Linda Post
Vandaar dat ik mijn beklag op het forum deed.
En jullie hebben meer met kralen als mijn mannetje
En natuurlijk hopen we allemaal binnen te lopen met de kralen hihi
maar dat is ook naief gedacht, maar wensen kan je altijd!
Groetjes,
Linda Post
Nou ik heb eigenlijk nog nooit echt verkocht via internet, wel veel bezoekers zo nu en dan. Het is ook eigenlijk niet echt mijn bedoeling dat gedoe met verzendkosten etc. Ik verkoop net als de anderen een hoop via via en dat loopt toch aardig hard. Ik zie mijn site eigenlijk meer als een etalage/vitrine voor degene in mijn omgeving en hun vrienden, familie,kennissen en collega's in het land. Ik vind het eigenlijk gewoon leuk om te zien hoeveel bezoekers je hebt gehad en waar ze in de wereld allemaal vandaan komen. Het is omdat elke provider een gratis homepage aanbiedt, ik denk niet dat ik er geld voor zou gaan betalen.
Hee Fester je hebt helemaal gelijk hoor !!
Al zou ik het zelf stiekem toch ook wel erg leuk vinden om ooit een gevestigd eigen merk neer te zetten, goed te verkopen in binnen- en buitenland, en gewoon een leuke onderneming te draaien.
Maar daarnaast nog altijd lekker juf spelen hihi......
Ik zou het nooit als fulltime baan willen hebben, dan zou ik er absoluut op uitgekeken raken !
Maar een droom hebben is altijd leuk !
Al zou ik het zelf stiekem toch ook wel erg leuk vinden om ooit een gevestigd eigen merk neer te zetten, goed te verkopen in binnen- en buitenland, en gewoon een leuke onderneming te draaien.
Maar daarnaast nog altijd lekker juf spelen hihi......
Ik zou het nooit als fulltime baan willen hebben, dan zou ik er absoluut op uitgekeken raken !
Maar een droom hebben is altijd leuk !
- Fester
- Bead Addict
- Contacteer:
Dat klopt, dromen is ten alle tijden toegestaan! En ieder zijn ding hoor! Ik heb een hele tijd geschilderd. Op een gegeven moment liep het mij een beetje te goed (denkende dat ik vaak maanden met een portret ofzo bezig was). Het keerde zich echt tegen mij en na mijn laatste opdracht heb ik mijn kwasten aan de kant gegooid en ze nooit meer aangekeken! Zoiets wil ik niet meer meemaken met een hobby.