iemand heeft zelfde creatie als jou, wat dan?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Valencia
Bead Believer

Bericht door Valencia » za 14 mei 2005 17:26

die sleutelhanger die ik vandaag gepost heb, heb ik ook nagemaakt :oops: Ik vind, zolang je geen exacte kopiën gaat verkopen of het idee gaat claimen als je eigen idee, dat wel kan eigenlijk...

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » za 14 mei 2005 17:30

Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mijn zelfgemaakte sieraden (in de winkel) worden nagemaakt. Ze mogen ze zelfs natekenen. :wink:
(misschien scheelt het dat ze de kralen dan ook bij mij kopen :wink: :D ).
Groetjes, Nicole.

nathalie_25
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door nathalie_25 » di 24 mei 2005 07:54

N schreef:Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mijn zelfgemaakte sieraden (in de winkel) worden nagemaakt. Ze mogen ze zelfs natekenen. :wink:
Hahaha dat zal het zijn :lol: . Ik denk dat het ook wel een verschil is of het wordt nagemaakt voor eigen gebruik (wat bij jou in de winkel gebeurt Nicole) of dat het wordt nagemaakt voor de verkoop.
Ik had het van de week nog, maar dan mail ik gewoon eventjes en dan heb je het er even over, ach verder kan je er toch niks aan doen. Erger vind ik het als er complete lappen tekst van je website worden gejat, alsof mensen het zelf niet kunnen verzinnen. Daar ga ik dan wel echt achteraan en de keren dat het is gebeurt is het ook goed opgelost. Als je maar aardig blijft krijg je veel voor elkaar :).

N
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door N » di 24 mei 2005 12:08

nathalie_25 schreef:
N schreef:Ik vind het eigenlijk wel een compliment als mijn zelfgemaakte sieraden (in de winkel) worden nagemaakt. Ze mogen ze zelfs natekenen. :wink:
Hahaha dat zal het zijn :lol: . Ik denk dat het ook wel een verschil is of het wordt nagemaakt voor eigen gebruik (wat bij jou in de winkel gebeurt Nicole) of dat het wordt nagemaakt voor de verkoop.
Ze worden ook wel eens nagemaakt voor de verkoop (bijv. sieradenparty), maar ook dat vind ik niet erg.
Zolang ze de kralen maar bij mij kopen whahaha... :twisted: :wink:
Groetjes, Nicole.

yvon
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door yvon » di 24 mei 2005 14:33

ikzelf heb er geen moeite mee als er een sieraad nagemaakt wordt.
Zie het als een compliment.

Vaak zie ik ook bij andere forummers leuke kettingen.
Die maak ik dan wel maar toch weer zo, dat die weer anders word .
En als die dan af is heb ik een totaal andere ketting. :P
Het is dus meer om weer wat inspiratie op te doen.

Dat mag toch wel dacht ik .

groetjes yvonne :P

GjD
Bead Reader

Bericht door GjD » do 26 mei 2005 19:00

Lappen tekst, gelukkig bij mij nog niet gebeurd, maar dat lijkt mij ook heel erg vervelend

Gesloten