hoe kom ik aan een markt om op te staan??

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
moniek
Bead Dreamer

Bericht door moniek » za 07 mei 2005 15:04

Hier staan ook braderieen op:
http://www.tg-promotions.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Het kost ongeveer tussen de 28 en 30 euro. Volgens mij moet je wel 18 zijn. Mail anders naar een evenementenburo.

Veel kralenliefde van Monique.

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » za 07 mei 2005 15:06

ik heb gister een kraampje gehuurd vor een braderie en ze vroegen mijn leeftijd niet.. dus lijkt me sterk dat je dan 18 moet zijn.. ik hoop het niet in ieder geval.. :oops:

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » za 07 mei 2005 19:17

pfff... was gister op zoek naar het huren van kraampjes voor braderieen hier in de buurt, maar elke keer kom ik hetzelfde evenementenburo tegen en die vragen 70 euro. Belachelijk veel volgens mij.

Soms staat er bij advertenties: grondprijs 10 euro, kraam 50 euro. Weet iemand wat dat nou precies betekent?
Groetjes, Melanie

Frambiej
Bead Dreamer

Bericht door Frambiej » za 07 mei 2005 19:24

uuh grondprijs lijtk me gewoon een stuk grond waar je op kan zitten met kleedje en/of tafel.. :P en kraam spreekt van zelf ;) maar meestal is prijs voor hobbyist lager! want op die braderie waar ik ga staan was het 75 euro.. en voor hobbyisten 25 :)

mario
Bead Discoverer
Contacteer:

markt

Bericht door mario » zo 08 mei 2005 10:08

..ciao,kijk ok http://www.marktkalender.nl...de" onclick="window.open(this.href);return false; vorige site dat ik je gegeven heb, is uit de lucht

blijebeadies
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door blijebeadies » zo 08 mei 2005 10:58

dat valt eigenlijk best nog mee vind ik :)

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » zo 08 mei 2005 11:12

hoihoi,

Grondprijs is idd de prijs voor alleen de grond..dus de kraam moet er nog bij op..
want veel handelaren hebben een eigen kraam of uitklapwagen ;-) en dus geen kraam nodig..

Groetjes..

els hopman
Bead Believer

Bericht door els hopman » zo 08 mei 2005 14:26

de prijzen van de kramen /standplaats varieren sterk. Je kan er geen zinnig woord over zeggen. Ik betaal tussen de 0 en 45 euro per dag. (met kraam) Er was zelfs een markt waar ik geld kreeg als ik kwam staan, deze markt bestaat helaas niet meer!!!!!
Verder , de kramen bij een evenementenburo zijn het allerduurst soms wel 100 euro per dag. Je moet eigenlijk een particuliere organisatie weten te vinden bv. http://www.toeristischemarkt.nl/" onclick="window.open(this.href);return false; daar zijn de kramen niet zo duur voor hobbyisten.
Wat betreft de leeftijd, daar weet ik niets van of er een leeftijdsgrens is.
Een grondplaats is een stukje straat, grond. Van veel organisaties mag je je waar niet zo maar op een kleed op de grond neerleggen maar willen ze dat je zelf een tafel ( behangtafel) meebrengt, of een eigen kraam.
Succes met het zoeken.Ik heb wel wat adressen , mail maar als je belangstelling hebt.
De meeste zijn in de buurt van Nijmegen en omstreken.
Els

Gesloten