Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
-
Kraaltjes
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Parelmixen marktplaats
Bericht
door Kraaltjes » di 26 apr 2005 15:44
Hallo iedereen,
Ik zag al een tijdje op marktplaats deze parels staan, nu vraag ik me af heeft iemand deze toevallig gekocht en wat is de kwaliteit? Zelf vind ik het namelijk niet zo duur.
Hier is de link:
http://www.marktplaats.nl/index.php3?ur ... Fhobby.htm
WOW wat een link
Groetjes Eveline
Moderators als het niet goed staat willen jullie het dan even verplaatsen
?

Groetjes Eveline
-
Elsje
- Bead Brilliant
Bericht
door Elsje » di 26 apr 2005 15:50
Ik heb zoiets eens bij de goedkoopste kralen.nl gekocht maar vond ze niet mooi. Ze lijken er precies op dus heb ik hetidee dat het dezelfde zijn. Ze zijn erg "plastic"en ze ruiken zelfs naar nagellak....
Groetjes Els,
-
eelkehas
- Bead Addict
-
Contacteer:
Bericht
door eelkehas » di 26 apr 2005 16:20
Hoihoi,
Dit zijn parels die gemixt zijn en dan van kunstof.. ze ziet ze wel bij meer shops.. ze zitten gewoonlijk in platte ronde doorzichtige potten met een witte deksel.. ik zie ze ook vaak op de markt.
maar omdat die potten niet door de brievenbus kunnen zie je ze overal gewoon zo..
bv. bij kraaltotaal. 1,50 voor 30 gram.
Ik geloof dat ik iemand bij het eigen creatie topic had gezien vandaag die ze ook daar vandaan had en die ze goed bevallen waren.. misschien even een pbtje?? naar haar.
Groetjes!
-
chicka_bonita17
- Bead Starter
Bericht
door chicka_bonita17 » di 26 apr 2005 16:49
Ik heb ze laatst op de markt gekocht..in een potje met witte deksel...maar ze bladeren af...en idd ze ruiken heel erg.....vind het een beetje zonde...gebruik ze daarom ook niet meer.
.:*I'm Not A *PrInCeSs*....I'm A *QuEeN!*:.
-
Kraaltjes
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Kraaltjes » di 26 apr 2005 19:11
Ik had laast ook in een kralenwinkel gezien een doosje met parels maar die was 5 euro
Maar volgends jullie dus niet echt een aanrader? Had ook niet verwacht dat ze van glas waren ofzo
@eelkehas ik ga opzoek naar die creatie

Groetjes Eveline
-
Elsje
- Bead Brilliant
Bericht
door Elsje » vr 29 apr 2005 12:28
Ik had er een ketting voor mijn dochter van gemaakt. Nu heb ik hem net even gevraagd om na te kijken en alle kleur is eraf gebladderd!!!Rotzooi dus, waarschijnlijk echt in de nagellak geweest

Heb alles wat ik nog had ook maar gelijk in de vuilnisbak gegooid. Dus ik zou t niet kopen, zonde van je geld

Groetjes Els,
-
Kraaltjes
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
Bericht
door Kraaltjes » vr 29 apr 2005 12:33
Elsje schreef:Ik had er een ketting voor mijn dochter van gemaakt. Nu heb ik hem net even gevraagd om na te kijken en alle kleur is eraf gebladderd!!!Rotzooi dus, waarschijnlijk echt in de nagellak geweest

Heb alles wat ik nog had ook maar gelijk in de vuilnisbak gegooid. Dus ik zou t niet kopen, zonde van je geld

Wat onzettend zonde van de ketting!
Ik heb besloten om het inderdaad niet te kopen, hoewel ze op het plaatje er mooi blijven uit zien

Groetjes Eveline