verzendkosten Aunties Beads
- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Helaas maar waar... Aunties Beads heeft de verzendkosten verhoogd naar wel meer dan 50 dollar.
Kreeg dit als antwoord op mijn mail waarom:
Your previous order was shipped via USPS Global Priority. We are no longer using Priority Mail as a shipping option due to the increase of lost packages, which are non refundable. We are able to track UPS packages, and UPS offers guaranteed delivery times.
Kreeg dit als antwoord op mijn mail waarom:
Your previous order was shipped via USPS Global Priority. We are no longer using Priority Mail as a shipping option due to the increase of lost packages, which are non refundable. We are able to track UPS packages, and UPS offers guaranteed delivery times.
Groetjes, Annemieke

- miekel
- Bead Addict
- Contacteer:
Eelke stelde op het andere forum nog voor om te vragen of ze het misschien wel voor de oude verzendkosten van $10,24 wilden versturen als het op je eigen risico is, dus maar een mailtje aangewaagd:
We are no longer using Global Priority as a shipping method. I apologize for the inconvenience.
Sarah Kramer
Customer Service Manager
sarah@auntiesbeads.com
866-262-3237
--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Wednesday, April 20, 2005 8:43 AM
To: customercare@auntiesbeads.com
Subject: questions
Importance: High
Hello,
I have two questions:
Is it possible to ship orders for the "old" usps shipping charges ($10,24) at my own risk?
Why am I not getting any newsletters?
Best regards,
Annemieke Stenvers
The Netherlands
Niet dus
Volgens mij zijn ze idd de buitenlandse klanten liever kwijt dan rijk 
We are no longer using Global Priority as a shipping method. I apologize for the inconvenience.
Sarah Kramer
Customer Service Manager
sarah@auntiesbeads.com
866-262-3237
--------------------------------------------------------------------------------
Sent: Wednesday, April 20, 2005 8:43 AM
To: customercare@auntiesbeads.com
Subject: questions
Importance: High
Hello,
I have two questions:
Is it possible to ship orders for the "old" usps shipping charges ($10,24) at my own risk?
Why am I not getting any newsletters?
Best regards,
Annemieke Stenvers
The Netherlands
Niet dus
Groetjes, Annemieke

-
moshi-moshi
- Bead Interested
- Contacteer:
ieh ba 50 dollar dat is echt idioot. Lijkt inderdaad op een ontmoedigingsbeleid.
Ik heb een keer bij http://www.astralbeads.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht en die verstuurden ook met ups met tracking nummer, maar dat kostte 19.95 (ook erg veel daar niet van)
In principe wordt je pakketje dan wel heel zorgvuldig door ups bij de douane ingeklaard enzo (dus ook geen meevallers meer wat betreft de btw helaas
Ik heb een keer bij http://www.astralbeads.com" onclick="window.open(this.href);return false; gekocht en die verstuurden ook met ups met tracking nummer, maar dat kostte 19.95 (ook erg veel daar niet van)
In principe wordt je pakketje dan wel heel zorgvuldig door ups bij de douane ingeklaard enzo (dus ook geen meevallers meer wat betreft de btw helaas
O dat is balen zeg! Ik heb eind maart iets besteld maar dat was dus voor 10,24 verzendkosten. Dat is trouwens nog niet aangekomen maar dat zal wel aan de douane liggen.
Nou jammer dan, dan maar geen auntiesbeads meer. Zo uniek is hun aanbod nou ook weer niet.
Die bestelling met al die moederdagbedels wil ik wel z.s.m. hebben!
Nou jammer dan, dan maar geen auntiesbeads meer. Zo uniek is hun aanbod nou ook weer niet.
Die bestelling met al die moederdagbedels wil ik wel z.s.m. hebben!
Kralen make the world go round!