klant van mij had 'n keer dat er was aangebeld voor pakket maar dat ze geen briefje hadden achtergelaten, ik zag via trackingnr dat pakket bij postkantoor was, dat ze het daar op kon halen. eind goed al goed.
niet gekregen
pakketten hebben altijd een trackingnummer dus die zou je moeten kunnen krijgen, dan kan je op http://www.tracktrace.nl" onclick="window.open(this.href);return false; zien waar het is gebleven.
klant van mij had 'n keer dat er was aangebeld voor pakket maar dat ze geen briefje hadden achtergelaten, ik zag via trackingnr dat pakket bij postkantoor was, dat ze het daar op kon halen. eind goed al goed.
- DMBijoux
- Bead Aholic
- Contacteer:
Rare vraag misschien hoor Yvonne maar is dat pakketje dan niet aangetekend verzonden met verzekering?? Ik verstuur duurdere pakketjes nooit zonder dat er getekend moet worden ervoor. Kost mij altijd net een beetje me winst maar ik ben er wel zeker van dat het wordt bezorgt.
Om nou gelijk te zeggen die persoon heeft het niet gestuurd is een beetje cr? lijkt me
snap dat je inzit over het pakketje maar waarom neem je geen contact op met die persoon? dan weet je het en als het als pakketje is verstuurd is er zowiezo een bewijsje ervan.
Succes.
Om nou gelijk te zeggen die persoon heeft het niet gestuurd is een beetje cr? lijkt me
Succes.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!
groetjes Ria
groetjes Ria
Ik heb van haar net een pb gekregen en ze voelde zich een beetje aangeslagen door het feit dat ik haar min of meer van beschuldige van ,,het geld in eigen zak steken,,
Ik heb net mijn berichtje terug gelezen en het was echt ondoordacht van mij om haar als voorbeeld te nemen.
Ik heb haar mijn exuses aangeboden en heb gezegd dat ik haar BESLIST niet wil beschuldigen.
Dan bied ik nogmaals via deze topic mijn excuus aan want dit is niet mijn bedoeling geweest.
yvonne
Ik heb net mijn berichtje terug gelezen en het was echt ondoordacht van mij om haar als voorbeeld te nemen.
Ik heb haar mijn exuses aangeboden en heb gezegd dat ik haar BESLIST niet wil beschuldigen.
Dan bied ik nogmaals via deze topic mijn excuus aan want dit is niet mijn bedoeling geweest.
yvonne
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
bestelling .
hallo allemaal ik ben hartstikke blij ik heb vandaag al mijn bestellingen
binnen gekregen alle vier tegelijk.nou kan ik weer verder prutsen met mijn kraaltjes.
groetjes frieda
binnen gekregen alle vier tegelijk.nou kan ik weer verder prutsen met mijn kraaltjes.
groetjes frieda
kralengek
-
14kralenmeisje
- Bead Discoverer
hallo hallo
ik kom even mededelen dat mijn kraaltjes zijn geariveerd
ik heb een email gestuurd (een nette)
en een dag later kwamen ze aan de deur met mijn kraaltjes
en omdat ik zo lang moest wachten hoefde ik die verzendkosten van ? 16 niet te betalen
en ik kreeg een extra doosje met 9 verschillende kralen er in
dus de zaak is opgelost
ik kom even mededelen dat mijn kraaltjes zijn geariveerd
ik heb een email gestuurd (een nette)
en een dag later kwamen ze aan de deur met mijn kraaltjes
en omdat ik zo lang moest wachten hoefde ik die verzendkosten van ? 16 niet te betalen
en ik kreeg een extra doosje met 9 verschillende kralen er in
dus de zaak is opgelost
Re: Gelukkig opgelost
Geweldig opgelost!!De Kralendoos schreef:Er was een communicatie stoornis en ben blij dat het opgelost is. Volgende keer (sneller) aan de bel trekken. Dan valt er altijd over een oplossing te praten. Ben blij dat je toch nog tevreden bent.
Groeten Ellen
-
14kralenmeisje
- Bead Discoverer
Re: Gelukkig opgelost
ik ben er zeer blij mee ik heb al 2 mooie zwevende kettingen gemaakt en heen zooi oorbellenDe Kralendoos schreef:Er was een communicatie stoornis en ben blij dat het opgelost is. Volgende keer (sneller) aan de bel trekken. Dan valt er altijd over een oplossing te praten. Ben blij dat je toch nog tevreden bent.