de 1 weg de ander niets over gezegd

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
debsdebs
Bead Believer
de 1 weg de ander niets over gezegd

Bericht door debsdebs » za 05 mar 2005 20:57

wat ik nu lees verbaast mij een beetje heel erg,
de 1 wordt weg gehaald omdat die restjes verkoopt in een te grote hoeveelheid en de ander mag grote hoeveelheden bestellen uit china,
dat is nog een stap voor de groothandel.
ik heb er zelf besteld voordat ik mijn shop begon, maar achteraf heb ik zoiets van het moet wel gelijk getrokken worden,
tenslotte besteld ze vanuit china per 500, als dat niet groot is weet ik het ook niet,

ik moest het ven kwijt, want sommige dingen zijn een beetje krom ........

debby

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 05 mar 2005 21:07

Misschien kan je dit beter eerst even rechtstreeks met Sandra bespreken voordat je zo'n berichtje als dit plaatst?

debsdebs
Bead Believer

Bericht door debsdebs » za 05 mar 2005 21:10

zal ik doem heb het bericht naar sandra gpbt

groetjes debby

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 05 mar 2005 21:13

:yes:

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 05 mar 2005 21:20

Hallo,

Ik denk dat ik hier ook even een berichtje moet plaatsen.
Omdat het mijn enthousiaste aankoop actie is..
Ik heb het van te voren met sandra overlegd omdat ik niet wou dat sandra er problemen mee zou krijgen. En of het wel mocht.
Maar het waren gewoon zulke leuke prijzen en mooie spulletjes die je hier ook niet allemaal kan vinden. En iedereen deed enthousiast mee.. Ik dacht van 100 kralen voor mezelf van bv. die verdeelkralen en dan 400 via hier kwijt raken.. maar er kwamen zoveel reacties dat ik er 1000 moest bestellen en later zelfs 1500. dat liep dus wel een beetje uit de hand. Maar ik verdien er verder niets aan.

Later heeft sandra mij nog een aardig mailtje gestuurd met de vraag of als dit afgehandeld was ik niet weer zon aankoop wou regelen via hier. omdat ze er dan wel eens problemen mee kon krijgen.
uiteraard wil ik niet dat sandra er problemen mee krijgt ik heb haar dan ook gezegt dat ze de topics wel vast mocht verwijderen omdat ik van iedereen al een emailadres had.
Maar dit vond ze niet nodig als ik hierna maar niet weer hier zon onderwerp plaatste.En dat zal ik ook zeker niet doen.

Ik wou alleen maar mensen aan leuke spulletjes helpen (en mezelf ook ;-)natuurlijk) Ik wil er alleen niets aan verdienen omdat dat gewoon niet hoeft en ik wil zeker niemand voor het hoofd stoten, of benadelen.

Groetjes Eelke

Jolanda Y
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Jolanda Y » za 05 mar 2005 21:29

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel iets anders. Eelke verdiend er namelijk helemaal niets aan, en zoals ze zelf ook al aangeeft is ze wel kleiner begonnen, maar door alle enthousiaste kralendames (waaronder ik!) is het 'iets' uitgebreid. Maar het grootste verschil vind ik dus dat Eelke geen winkel/bedrif oid heeft er niet uit is op verdienste.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 mar 2005 21:37

ik zie net deze topic, heb net op haar pb gereageerd.
daar heb ik ook gezegd dat eelke hierna er mee zou stoppen en ik wilde ook zeggen dat grote restjes verkopen en samen inkopen 2 losse dingen zijn. samen inkopen gaat altijd per grote hoeveelheden, net zoals samen inkopen bij kralenbulk, ook grote hoeveelheden.

debsdebs
Bead Believer

Bericht door debsdebs » za 05 mar 2005 21:49

hoi hoi

de kralen bij kraleninbulk kom ik niet overdreven veel tegen,
of ik moet met mijn neus kijken,
maar de dingen die zo aangeboden worden zie je overal in shops,
en tegen een prijs waar groothandels voor inkopen, het verkopen is niet netjes, begin dan je iegen webshop niemand verplicht jouw winst te maken als je die begint en nu heb je er ook veel werk aan dus het vershil merk je niet
dus je koopt niet bij de groothandel, maar bij de groothandel zijn groothandel,
en over grote aantallen gesproken die of gene is verwijderd vanwege de grote aantallen, dus ik vraag me af waar 400 ondervalt?

het gaat mij om het feit dat het niet gelijk getrokken wordt,
als de 1 het mag, dan mag de ander het ook.

en als ik dus nog goedkoop wil verkopen, mag dat dus niet om ik mijn iegen webshop heb en dat wil zeggen dat ik prive geen restjes heb en dat dus automatisch bij de belasting moet belasten.

jammer..........

groetjes debby

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 05 mar 2005 21:56

Sandra, om dit soort problemen (ik weet niet hoe ik het anders moet noemen :oops: ) in de toekomst te voorkomen, lijkt het mij het beste als je beide topics (dus zowel samen inkopen als restjes verkopen) verwijdert. Ik denk dat heel veel mensen teleurgesteld zullen zijn, maar op die manier stoot je niemand voor zijn/haar hoofd.

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » za 05 mar 2005 22:00

Hoi,

Dat zou ik erg jammer vinden en vele anderen ook denk ik.. maar idd om problemen te verkomen.
en voor de restjes hebben we altijd marktplaats nog en samen inkopen kan je bv ook via pb met bekenden enz regelen.
Jammer..
Maar debs ik hoop dat je snapt dat ik er niemand lastig mee wil vallen enz.. En het blijft echt bij deze ene keer. ik hoop snel de slotjes en verdeelkralen in huis te hebben en alles af te handelen. en dan is het klaar.

Groetjes Eelke

debsdebs
Bead Believer

Bericht door debsdebs » za 05 mar 2005 22:06

nou ja ik wil niet vervelend, maar voor mij is het niet moelijk het verschil tussen restjes verkopen en groothandel in kopen te begrijpen,
ik denk dat restjes verkopen kan blijven en dat daar wat regels bij komen,
maar goed, die keuze is aan sandra,

groetjes debby

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » za 05 mar 2005 22:08

bedankt voor je tip esther, je hebt wel gelijk want ik moet het steeds vaker in de gaten houden en heb daar te weinig tijd voor. ook heb ik nu al meerdere keren klachten gekregen. ik zal er nog even over nadenken maar denk dat dit me wel het beste lijkt.

eelke heeft ook gelijk, degenen die samen wat in willen kopen weten dan altijd wel 'n manier te vinden om het te doen.

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » za 05 mar 2005 22:10

debsdebs schreef:...ik denk dat restjes verkopen kan blijven en dat daar wat regels bij komen...
Meer regels heeft geen zin als niemand ze leest en/of zich er niet aan houdt.

coby
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door coby » za 05 mar 2005 22:30

het zou zonde zijn as het forum van restjes verkopen weg zou gaan

volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » za 05 mar 2005 22:35

ik zou het zelfs heel erg vinden ,we zijn er tenslotte toch om elkaar te helpen en er plezier aan te beleven
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

Gesloten