Sieradenparty's?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
Gesloten
Dani
Bead Interested
Contacteer:
Sieradenparty's?

Bericht door Dani » do 18 sep 2003 13:01

Hallo,

Ik vroeg me af wat jullie verstaan onder een sieradenparty.Rare vraag misschien,maar mijn zusje dacht dat dat misschien iets is voor mij.Maarja,moet ik wel ff weten wat DAT dan precies is,hahaha!!

Zouden jullie de gasten zelf sieraden laten maken (is toch meer een workshop,lijkt mij?).Of gewoon je sieraden showen,passen,uitzoeken,e.d.? En dan een bestelling opnemen en later de sieraden opsturen o.i.d.? Of tijdens zo'n party gelijk de sieraden eventueel maken?

Kortom,ik heb geen flauw idee,hahaha! Hopelijk jullie wel?
Laat maar weten,kom maar op met de ideeen!

Alvast bedankt!
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>

Jolanda
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Jolanda » do 18 sep 2003 13:07

Hoi dani,

Bij een sieradenparty moet je je inderdaad voorstellen dat jij al jou sieraden meeneemt en uitstalt en dat mensen dan jou kant en klare sieraden passen en kopen.

Er is al eens eerder een topic over geweest:
http://www.kralen.com/f/viewtopic.php?t=498

Ik heb het zelf nog nooit gedaan want het lijkt me best wel spannend en je hebt wel veel sieraden nodig. maar misschien ooit :?

Veel succes!
Gr Jolanda

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 18 sep 2003 13:12

Zoals ik het weet en over een tijdje ook ga doen.
Is dat je gewoon je sieraden bij iemand thuis mooi opstelt en mensen laten kijken, passen en eventueel laten kopen. Natuurlijk kunnen ze ook iets bestellen dan als er niks voor hun bij zit etc. Voor de gastvrouw hebben we dan een presentje-->armband of kettingkje. Zo zie ik een party. Heb namelijk zoiets een poos geleden meegemaakt met make-up en parfum etc.
Veel liefs,
Marlies

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 18 sep 2003 13:13

Oh, beetje gelijk met Jolanda zelfde antwoord.
Toeval en tegelijk.
Veel liefs,
Marlies

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » do 18 sep 2003 17:51

Ik heb daar zelf ook eens aan gedacht. Op een gegeven moment heb je zoveel sieraden gemaakt! Maar hoe pak je zoiets precies aan? Vraag je het in je kennissenkring? Hoeveel mensen heb je er min. of max. voor nodig?

Marlies
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Marlies » do 18 sep 2003 22:35

Hi Eshter,

Misschien kun je het vermelden op je eigen website en inderdaad kennisenkring. Dat gaat dan automatisch verder van mond tot mond. Ik denk dat je dan minimaal 6 a 8 mensen moet hebben, weet het niet precies. Ik denk dat de meeste zich toch wel verplicht voelen om iets te kopen. (denk ik)

Succes ermee!
Veel liefs,
Marlies

Annemieke
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Annemieke » vr 19 sep 2003 08:17

Ik werd door een vriendin van mij gevraagd of ik dat wilde komen doen.
Tuurlijk wilde ik dat, er waren een stuk of 6 ? 7 meiden/vrouwen.
Ik heb inderdaad gewoon mijn spulletjes op een leuke manier uitgestald en gezegd dat ik verder geen verkoop praatje ging houden maar dat iedereen gewoon maar moest kijken en evt. passen.
En dat niemand zich verplicht hoefde te voelen iets te kopen, ik heb liever dat mensen niks kopen dan iets kopen en het nooit omdoen!
De gastvrouw heb ik een kettinkje cadeau gedaan en ik heb echt heel veel verkocht. Heb er ook een flink aantal bestellingen aan over gehouden en een nieuwe uitnodiging om bij iemand anders een party te komen geven. Ik ben er erg enthousiast over. Het is leuk omdat iedereen die komt dol is op glimmers en sieraden enzo. Ik vond het leuker dan op een markt staan, waar ik me altijd ietwat opgelaten voel.

Dani
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door Dani » vr 19 sep 2003 10:55

Bedankt allemaal voor jullie tips!!
Ik ga er nu ff goed over nadenken hoe ik het precies wil gaan doen (iig geen verkooppraatje,haha,das nix voor mij!)

T.z.t. laat ik nog wel weten hoe en wat,ok?
<font color="darkblue"> Leven is meervoud van lef.</font>
<font color="darkred"> Groetjes Dani </font>

Fester
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Fester » vr 19 sep 2003 17:13

Ik denk dat je het inderdaad van mond tot mond reclame moet hebben. Op zich is het ook leuk voor kennissen maar die vragen het zo wel als ze iets willen. Ik ga eens voorzichtig rondvragen zodat er ook wat mensen bij zijn die mij niet direct kennen. Ik ben ook niet zo'n verkooppraatjes-mens, ben eerder een beetje onzeker.
En dan nog meer sieraden maken zodat de keuze reuze is, haha!!! :lol: Jij ook succes Marlies. Doe ook maar es verslag op het forum als je weer een party gehad hebt. Greetz!!

Gesloten