? 3,50 verzendkosten duur?

Kun je iets met betrekking tot het kralen niet kwijt bij de andere forums, dan is dit de juiste plaats!
DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » wo 08 dec 2004 19:20

Ik ben het er toch niet mee eens dat mensen liever een standaard bedrag betalen want het eerst wat ik te horen kreeg van de week was je hebt toch wel weer per tpg post tarief he? omdat mensen soms maar een klein beetje willen bestelen en dan niet 2, tot 3,50 kwijt aan verzendkosten willen zijn.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » wo 08 dec 2004 22:48

Ik heb zelf het liefst een vast bedrag, dan weet je gewoon meteen wat je kwijt bent en dat maakt het vergelijken met andere winkels makkelijker. En dan is het mooi als ze vanaf een bepaald bedrag geen verzendkosten berekenen, want meestal zorg ik wel dat ik aan dat bedrag kom :wink:

Ik had laatst ergens zitten bestellen, bij wolshop geloof ik, en ik had daar het een en ander in mijn winkelwagentje gedaan, kwamen de verzenkosten ergens rond de 6 euro! :shock: Nou laat maar zitten dan, echt jammer.

bibi
Bead Believer

Bericht door bibi » do 09 dec 2004 08:37

Ik vind een vast bedrag ook het meest prettige. En idd als er vanaf bijvoorbeeld 20 euro geen verzendkosten meer zijn, bestel je toch wel voor dat bedrag. Ik wacht dan ook meestal tot ik wat meer kan bestellen.
Groetjes Bibi

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 09 dec 2004 10:16

dutch_dayz schreef: Ik had laatst ergens zitten bestellen, bij wolshop geloof ik, en ik had daar het een en ander in mijn winkelwagentje gedaan, kwamen de verzenkosten ergens rond de 6 euro! :shock: Nou laat maar zitten dan, echt jammer.
Heb je dan wel de juiste artikelen gedaan? Je kunt verschillende dingen bestellen en breinaalden en borduurpaketten zijn duurder dan kralen. Je moet dan kralen/3d-plaatjes aangeven in het bestelformulier. (Maar dan is het nog best prijzig :roll: )

Groetjes Baukje

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 09 dec 2004 12:23

ik snap natuurlijk ook dat het best lastig is voor mensen als je geen vast bedrag vraagt. Maar gewoon 15% is niet moeilijk uitterekenen, toch? Maar iedereen hier doet het volgens mij sowieso prima. Als ik ergens kom waar de verzendkosten mij niet aanstaan, dan zoek ik het toch lekker ergens anders? Doe ik niet moeilijk over, hoor.
Alleen denk ik persoonlijk dat je als winkel maar beter kunt beslissen om ?2 administratiekosten minder te verkenen(als je heel veel vragt) en je klanten te houden dan anders om...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

eelkehas
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door eelkehas » do 09 dec 2004 13:06

Miss B schreef:
dutch_dayz schreef: Ik had laatst ergens zitten bestellen, bij wolshop geloof ik, en ik had daar het een en ander in mijn winkelwagentje gedaan, kwamen de verzenkosten ergens rond de 6 euro! :shock: Nou laat maar zitten dan, echt jammer.
Heb je dan wel de juiste artikelen gedaan? Je kunt verschillende dingen bestellen en breinaalden en borduurpaketten zijn duurder dan kralen. Je moet dan kralen/3d-plaatjes aangeven in het bestelformulier. (Maar dan is het nog best prijzig :roll: )

Groetjes Baukje
Hoihoi, bij de wolshop/kraalshop rekent ze de gewone tpg kosten en je kunt precies zien hoeveel gewicht het is zodat je precies b.v. voor 100 gram kunt kopen en dus 1,17 porto kwijt bent.. Dat vind ik dus redelijk.. want het is gewoon tpg tarief..
Wat vind je hier prijzig aan dan?? (of zie ik iets verkeerd.?)

Ik zelf vind het best makkelijk als je gewoon tpg tarief hebt idd omdat je niet altijd een mega bestelling wilt (kunt) plaatsen.. en anders betaal je toch standaard steeds b.v 2,50... terwilj je misschien iets besteld wat maar 0,78 porto is.. En dat vind ik dan weer zonde..
Maar als je een grote bestelling van plan bent te plaatsen is een vast bedrag vaak wel weer voordeliger..

GRoetjes!

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » do 09 dec 2004 13:51

:oops: Wist niet dat het met het TPG-tarief ging. Ik heb voor de gein eens aangevinkt wat ik zou willen bestellen en ben toen naar het bestelformulier gegaan. Ik denk nu dat ik toen een megabestelling had :oops: :oops: :oops: en dat het daarom zo hoog was :oops: Het waren heel veel sluitingen en kettelstiften enzo. Die wegen wel wat.

Groetjes Baukje

tinkerbell
Bead Believer

Bericht door tinkerbell » vr 10 dec 2004 12:04

Voordat ik iets bestel op internet kijk ik eerst bij de voorwaarden wat de verzendkosten zijn, als deze er niet bij staan dan bestel ik er ook niks.
Beadgreets,

Tinkerbell

Afbeelding

mario
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door mario » vr 10 dec 2004 19:48

..hoe veel zou je vragen? Zou je voor zo een bedrag twee vlinders moeten inpakken? Je jas aantrekken, naar de postkantoor moeten rijden? en als het bedrijf, om dat te vorkomen had gezegd....voor dat bedrag doen we niks, ga lekker zelf de jas aantrekken en een winkel zoeken en er naar toe rijden in plaats op je luie stoel op de post zitten wachten????????.

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 10 dec 2004 19:54

Dat is onzin Mario! Dat wist het bedrijfje voor ze begonnen en ze kunnen een minimum order bedrag invoeren als ze daar zo'n probleem mee zouden hebben. Ik vindt dat ze net zo blij moeten zijn met een 3 euro bestelling als met een 50 euro bestelling! Anders moet je gewoon gelijk stoppen met winkeltje spelen als je de kleine bedragen niet meer op prijs stelt ;)

groetjes Ria

mario
Bead Discoverer
Contacteer:

postkosten

Bericht door mario » vr 10 dec 2004 22:00

..je hebt gelijk natuurlijk,over de minimale bestelling..hadden ze voraf moeten denken, maar het blijft toch het feit dat die persoon toch gemak van heeft gehad,of niet? En dan ga niet zo een herrie maken op een forum. En nog iets..iedereen is vrij te vragen wat die wil,of niet soms??? Je kan toch niet de lakens gaan uitdelen in iemand zijn bedrijf of wel...?

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » vr 10 dec 2004 22:14

Tuurlijk zijn ze vrij om te vragen wat ze willen! ik heb nooit iets anders gezegd volgens mij ;) maar het staat een klant wel vrij om daar haar verbazing over te uiten!
en herrie maak ik zowiezo al niet volgens mij? of heb je dat weer tegen iemand anders??
zowiezo vindt ik wel dat er een discussie over dit soort onderwerpen moet kunnen op dit forum? anders kunnen we beter in een flink onderdrukt land gaan wonen waar we allemaal onze mond moeten houden en stil in een hoekje gaan zitten en niks anders doen dan alleen maar in de fabriek werken!

groetjes Ria

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 10 dec 2004 22:17

Natuurlijk kan een shop zoveel vragen als ze willen, maar of ze daar meer klanten mee krijgen is te betwijfelen! :wink:

Ik vind dit topic overigens geen herrie maken hoor, iedereen mag zijn mening uiten en ook al zijn sommigen het niet met elkaar eens, het gaat er tenminste vreedzaam en volwassen aan toe. Ik vind dit een onderwerp waar we bijna allemaal mee te maken hebben in de kralenhobby, en bovendien kan het hele nuttige feedback zijn voor de mensen die een zelf een shop hebben.

(Maarre, di dove sei Mario? Dat wilde ik altijd al eens vragen :wink:)

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » vr 10 dec 2004 22:19

Nou Ria, bijna tegelijkertijd en dan ook nog ongeveer dezelfde boodschap! Wat zeggen ze ook alweer.. great minds think alike :wink:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » za 11 dec 2004 08:30

heheheh inderdaad DD :)

groetjes Ria

Gesloten