Ketel- en nietstiften??
Hallo Sandra,
Wanneer zijn de ketel- en nietstiften weer op voorraad bij creadream?
Wanneer zijn de ketel- en nietstiften weer op voorraad bij creadream?
Groetjes,
Chantal
Chantal
de nietstiften zijn er nog, alleen is die van niet al te beste kwaliteit, hoewel ik moet zeggen dat vele klanten het toch vaak kopen, dus op zich zijn velen ermee tevreden.
wat kettelstiften betreft zijn we nog op zoek naar een leverancier met goede kwaliteit EN goede prijs, wel hebben we binnenkort verzilverd draad waarmee je zelf ketteltiften kan maken. die zal tussen de 2 en 3 euro (weet niet zo gauw precies) kosten, bij 0,6 mm dikte krijg je 10 meter, bij 0,8 mm dikte krijg je 6 meter (dacht ik).
als je nog vragen hebt hoor ik het wel.
wat kettelstiften betreft zijn we nog op zoek naar een leverancier met goede kwaliteit EN goede prijs, wel hebben we binnenkort verzilverd draad waarmee je zelf ketteltiften kan maken. die zal tussen de 2 en 3 euro (weet niet zo gauw precies) kosten, bij 0,6 mm dikte krijg je 10 meter, bij 0,8 mm dikte krijg je 6 meter (dacht ik).
als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

- dutch_dayz
- Bead Producer
ah bedankt voor je opmerking.
we willen nog kleinere eindkapjes toevoegen die ook dikker zijn, ik denk dat de eindkapjes die we nu hebben wel sterk genoeg is, maar dikker komt wel sterker over. en nu ik dit weet moet ik al helemaal eens op zoek.
we hebben het nog niet op voorraad, maar willen het wel een keer bestellen en toevoegen. tijd gaat alleen erg snel momenteel hier..

oh ja, over de nietstiften: de platte eind is niet mooi in het midden, wat het vroeger wel was. nou is dat op zich niet erg, het valt toch niet op....maar ze zijn ook soms ineens stuk korter, soms zelfs helemaal geen eindstift. ik denk dat het maar weinig voorkomt, maar omdat we er wel klacht over kregen van 1 klant en omdat het ons veel tijd kostte de goede eruit te halen, hadden we de prijs sterk verlaagd en erbij vermeld hoe het is om teleurstelling te voorkomen.
we willen nog kleinere eindkapjes toevoegen die ook dikker zijn, ik denk dat de eindkapjes die we nu hebben wel sterk genoeg is, maar dikker komt wel sterker over. en nu ik dit weet moet ik al helemaal eens op zoek.

oh ja, over de nietstiften: de platte eind is niet mooi in het midden, wat het vroeger wel was. nou is dat op zich niet erg, het valt toch niet op....maar ze zijn ook soms ineens stuk korter, soms zelfs helemaal geen eindstift. ik denk dat het maar weinig voorkomt, maar omdat we er wel klacht over kregen van 1 klant en omdat het ons veel tijd kostte de goede eruit te halen, hadden we de prijs sterk verlaagd en erbij vermeld hoe het is om teleurstelling te voorkomen.
- dutch_dayz
- Bead Producer
Dikkere eindkapjes zou zeker fijn zijn!
Druk druk druk Sandra, maar dat begrijpen we wel hoor!
En ik heb net een hele lading veterklemmen gekocht, dus voor mij heeft het geen haast op het moment
Ow het was mij nog niet opgevallen dat het platte uiteinde niet in het midden zit. Volgens mij valt het ook niet echt op als je er kralen op geregen hebt. Ik vind ze prima, zeker voor die prijs
(ps: ik mail deze week nog over die kralen, ik moet dat nog allemaal uitzoeken maar ben ook druk druk
)

Ow het was mij nog niet opgevallen dat het platte uiteinde niet in het midden zit. Volgens mij valt het ook niet echt op als je er kralen op geregen hebt. Ik vind ze prima, zeker voor die prijs

(ps: ik mail deze week nog over die kralen, ik moet dat nog allemaal uitzoeken maar ben ook druk druk

-
- Bead Producer
- Contacteer:
dutch_dayz schreef:Ik heb ook geen klachten over de nietstiften, wat zou er dan mis mee zijn?
Het enige wat ik wel heb is met de veterklemmetjes, het uiteinde is zo dun dat ze zelfs nog door een dichtgeknepen ringetje heen floepenIk heb maar een lading dubbele ringetjes besteld om dat probleem te voorkomen.
Ik heb het ook er word er GEK van..

Groetjes Mirjam
ja ik ga het zeker weer krijgen, zelfs in verschillende lengtes want gelukkig zijn velen er toch blij mee. het zal alleen helaas +- nog 1,5 maand duren.coby schreef:sandra krijg je nietstiften nog binnen en zo ja wanneer ?

heb dan tegen die tijd ook goedkope tangen en ketting en oorbellen

PS: heb andere leverancier gevonden voor eindkapjes met veel betere kwaliteit. de eindkapjes waar jullie het over hebben zijn op en ik ben niet van plan die weer te bestellen, krijg dus wel betere. wanneer weet ik nog niet helaas, moet daar nog antwoord op krijgen.