vraag naar ultrasuede?

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
vraag naar ultrasuede?

Bericht door Sandra » zo 28 apr 2013 09:36

Ik heb een vraag. Ik heb totaal geen ervaring met embroidery maar krijg wel weleens de vraag of ik artikelen daarvoor kan toevoegen aan mijn assortiment. Nu blijkt 1 van mijn leveranciers ook ultrasuede te kunnen leveren. Gebruiken jullie dit of liever andere materiaal? Welke kleur en welke maten is gewenst?

Alvast bedankt voor de tips, dan kan ik hiermee rekening houden tijdens het inkopen.

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door SandraM » zo 28 apr 2013 09:55

Kun je die ook vanuit jouw groothandel leveren, want dan heb ik zeker interesse!

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door Sandra » zo 28 apr 2013 10:18

Ik ben bang van niet, sorry. Artikelen die we groot inkopen uit Azie kunnen we als groothandel leveren. Maar ultrasuede wil ik via een groothandel in Amerika inkopen zodat ik zeker weet dat de kwaliteit goed is. Ik heb te weinig kennis hierover om bij ultrasuede uit Azie te kunnen controleren of de kwaliteit goed is. Wellicht over 'n jaar ongeveer.
Heb jij ervaring met verschillende kwaliteiten ultrasuede? Welke kleuren zou je willen?

Gebruikersavatar
SandraM
Bead Hysteric
Berichten:3238
Lid geworden op:di 17 mei 2011 07:32
Locatie:Etten-Leur
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door SandraM » zo 28 apr 2013 11:08

ik ken eigenlijk alleen 1 kwaliteit, de Ultra Suede, ik denk dat die ook niet uit Azië komt. Er zullen vast wel andere soorten in omloop zijn, maar deze is van goede kwaliteit en blijft mooi. En de kleuren? Alle kleuren die in omloop zijn. Jammer dat ze (nog) niet in de groothandel komen, maar ik snap het wel.

Gebruikersavatar
Moniek74
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:di 20 nov 2012 21:58
Locatie:Harderwijk
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door Moniek74 » zo 28 apr 2013 16:59

Ultrasuede is het fijnste voor embroidery. Kleuren als wit, zwart, blauw, bruin en creme zijn heel Populair. Persoonlijk vind ik ongeveer een half A4'tje een fijn formaat om in te kopen.
Hartelijke groet van Moniek

Gebruikersavatar
marielle23
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:wo 30 nov 2011 10:42
Locatie:hardenberg
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door marielle23 » zo 28 apr 2013 19:23

Moniek74 schreef:Ultrasuede is het fijnste voor embroidery. Kleuren als wit, zwart, blauw, bruin en creme zijn heel Populair. Persoonlijk vind ik ongeveer een half A4'tje een fijn formaat om in te kopen.
Ultra suede is idd erg fijn om mee te werken en de kleuren die moniek noemt zijn het meest gangbaar..
groetjes marielle :flowerysmile:

Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door evelienzoer » zo 28 apr 2013 20:04

Ik werk ook graag met ultra suede. Bovengenoemde kleuren gebruik ik vaak, maar ook paars en roze gebruik ik wel veel.

daisy81
Bead Producer
Berichten:1116
Lid geworden op:vr 19 feb 2010 21:46

Re: vraag naar ultrasuede?

Bericht door daisy81 » di 30 apr 2013 08:07

ik werk ook graag met ultra suede a4 formaat zou helemaal super zijn , kan je ook niet overal krijgen en bij grote kettingen is dit wel handig , zelf gebruik ik vaak knalroze, paars , en natuurlijk grote favoriet zwart :D

Gesloten