11-01 stickers op miyuki's etc

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
ellybudding
Bead Hysteric
Berichten:3136
Lid geworden op:wo 29 okt 2008 14:14
Contacteer:
11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door ellybudding » vr 11 jan 2013 20:08

Sandra, regelmatig koop ik ook via jouw website rocailles...meestal wat meerdere zakjes van 1 kleur en wat mij dan zo handig lijkt is dat je eventueel een losse sticker erbij kunt krijgen (krijg ze nl. niet altijd even heel van het zakje af...grrr) en juist de stickers op mijn doosjes maakt dat ik altijd heel snel zelf weer zie waar ik ze gekocht heb. Bijvoorbeeld dus als extra service als je bijvoorbeeld 50 gram of meer van een bepaalde kleur koopt? Is dit iets wat realiseerbaar zou kunnen zijn? Wil ook eventueel best een bedragje extra hiervoor betalen....

groetjes
Elly

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door Sandra » ma 14 jan 2013 23:49

Oeps ik vergeet hier bijna op te reageren, sorry.
Op zich is het wel mogelijk....ik heb scripts om stickers aan te maken voor specifieke artikelen of bv voor alle artikelen die naar sociale werkplaats gebracht worden. Ik kan de script een keer wijzigen van 'vraag alle artikelen op die klant nr x heeft besteld en maak 1 sticker per artikel aan'. Ik denk alleen dat er niet vaak vraag naar zal zijn, dus dat ik dit alleen zal doen als iemand erom heeft gevraagd en het niet als optie zal toevoegen als je je bestelling afrond.

Ik weet niet of er ook andere klanten zijn die hier graag gebruik van willen maken?

Ik snap het idee in ieder geval wel hoor, het is altijd leuk je kralen mooi efficient op te bergen, en ik vind het helemaal niet erg om het voor dek lant zo makkelijk mogelijk te maken om weer bij mij te kopen :wink: :lol: handmatig voor specifieke artikelen aanmaken kan aardig wat tijd kosten maar volledig automatisch aan de hand van reeds bestelde artikelen is best eenvoudig.

Gebruikersavatar
Biancadevr
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:wo 05 dec 2012 16:37
Locatie:Almere

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door Biancadevr » do 07 feb 2013 21:09

ellybudding schreef:Sandra, regelmatig koop ik ook via jouw website rocailles...meestal wat meerdere zakjes van 1 kleur en wat mij dan zo handig lijkt is dat je eventueel een losse sticker erbij kunt krijgen (krijg ze nl. niet altijd even heel van het zakje af...grrr) en juist de stickers op mijn doosjes maakt dat ik altijd heel snel zelf weer zie waar ik ze gekocht heb. Bijvoorbeeld dus als extra service als je bijvoorbeeld 50 gram of meer van een bepaalde kleur koopt? Is dit iets wat realiseerbaar zou kunnen zijn? Wil ook eventueel best een bedragje extra hiervoor betalen....

groetjes
Elly
JA! Goed idee.
Het is niet alleen handig om te weten waar je ze hebt gekocht, al koop ik bijna al m'n kralen bij Creadream, maar ik onthou ook niet alle kleur namen. Ik doe ook al m'n kralen in doosjes en peuter ook de stickers van de zakjes. Tipje: Als je het zakje op je vinger doet en heel strak houd gaan ze er makkelijker af.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door JMHols » vr 08 feb 2013 09:57

Och, ik print het gewoon over op adresstickers, heb ook weleens stickers van die dyna letratag gedaan maar dat werd me veel te duur. Niet met het adres van de shop erbij, alleen merk, type, kleur en maat kraal erop.

Gebruikersavatar
Biancadevr
Bead Discoverer
Berichten:34
Lid geworden op:wo 05 dec 2012 16:37
Locatie:Almere

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door Biancadevr » vr 08 feb 2013 14:22

JMHols schreef:Och, ik print het gewoon over op adresstickers, heb ook weleens stickers van die dyna letratag gedaan maar dat werd me veel te duur. Niet met het adres van de shop erbij, alleen merk, type, kleur en maat kraal erop.

Ja, dat is ook een optie. Ik heb nog stickers liggen. zal het eens proberen.
Bedankt!

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door Ingeborg76 » vr 08 feb 2013 15:50

Biancadevr schreef:
ellybudding schreef:Sandra, regelmatig koop ik ook via jouw website rocailles...meestal wat meerdere zakjes van 1 kleur en wat mij dan zo handig lijkt is dat je eventueel een losse sticker erbij kunt krijgen (krijg ze nl. niet altijd even heel van het zakje af...grrr) en juist de stickers op mijn doosjes maakt dat ik altijd heel snel zelf weer zie waar ik ze gekocht heb. Bijvoorbeeld dus als extra service als je bijvoorbeeld 50 gram of meer van een bepaalde kleur koopt? Is dit iets wat realiseerbaar zou kunnen zijn? Wil ook eventueel best een bedragje extra hiervoor betalen....

groetjes
Elly
JA! Goed idee.
Het is niet alleen handig om te weten waar je ze hebt gekocht, al koop ik bijna al m'n kralen bij Creadream, maar ik onthou ook niet alle kleur namen. Ik doe ook al m'n kralen in doosjes en peuter ook de stickers van de zakjes. Tipje: Als je het zakje op je vinger doet en heel strak houd gaan ze er makkelijker af.

Lijkt mij ook superhandig....ordenen en weten wat je hebt...
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
sannie25
Bead Lover
Berichten:466
Lid geworden op:ma 05 nov 2012 22:11
Contacteer:

Re: 11-01 stickers op miyuki's etc

Bericht door sannie25 » vr 08 feb 2013 19:00

ik doe het ook zo. Heb van die kleine bakjes en plak de stickers er op.

Gesloten