Ik dacht 'doe eens gek'

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Ik dacht 'doe eens gek'

Bericht door Sandra » do 27 sep 2012 15:43

en hou een aanbieding van 10% korting over honderden artikelen. :mrgreen:
http://www.creadream.nl/extra-aanbieding/" onclick="window.open(this.href);return false;

Deze aanbieding is geldig t/m komende zondag. Allerlei kralen, slotjes en leer die wat mij betreft wel bij thema herfst & winter passen. Vul dus snel je kralenassortiment bij met mooie artikelen zodat er leuke sieraden voor bij je wintergarderobe gemaakt kunnen worden.

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Ik dacht 'doe eens gek'

Bericht door Chantale » zo 30 sep 2012 08:20

mo gow, slecht voor mijn portemonee hahaha... ik moet nu eerst gaan werken maar deze namiddag plaats ik dus weer een bestelling :shock: :? :oops:

katelara
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:di 17 feb 2015 13:13

Re: Ik dacht 'doe eens gek'

Bericht door katelara » wo 18 feb 2015 04:53

hello heb vraagje over creadream namelijk over de zilveren delica's hoe het komt dat alle soorten per 5 of 10 gram verkrijgbaar zijn en net diegene die ik moet namelijk de galvanized zilver 35 enkel per 100 GRAM aan te kopen zijn nu moet ik er wel veel hebben maar zoooooveel nu ook weer niet grtz



167. solitairechamp.info
Laatst gewijzigd door katelara op ma 28 dec 2015 14:16, 2 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Ik dacht 'doe eens gek'

Bericht door Sandra » wo 18 feb 2015 08:16

Soms lopen we achter met het verpakken, dan zijn er dus geen 5 gram zakjes meer en alleen 100 gram zakken. Ik zal ze alvast weer te koop zetten, vandaag zullen we het wegen.

Gesloten