Complimenten voor Creadream

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:
Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Zina » vr 02 nov 2012 18:23

Ja ik had waarschijnlijk mijn brilletje op moeten zetten :P Ik miste de cylon white pearl 8/0, maar nou zie ik em er net tussen staan, dus ik bestel deze nog even bij. Had ik denk ik beter op moeten letten :wink:
Altijd aan het kralen...

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door createss » vr 02 nov 2012 19:04

Zina schreef:Ja ik had waarschijnlijk mijn brilletje op moeten zetten :P Ik miste de cylon white pearl 8/0, maar nou zie ik em er net tussen staan, dus ik bestel deze nog even bij. Had ik denk ik beter op moeten letten :wink:
Brilletje was niet nodig hoor, want de 528 in 8/0 was afgelopen week (nog) uitverkocht :lol:
Ik had 'm ook gezocht en niet gevonden, maar zie (n.a.v. jouw opmerking) dat deze kleur er weer is.

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Zina » vr 02 nov 2012 23:35

Ow gelukkig haha :D Ja zag net op facebook dat vandaag alles weer was aangevuld haha. Ik had gewoon even moeten wachten :P
Altijd aan het kralen...

Stefke_la
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:do 28 mar 2013 15:37

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Stefke_la » di 07 mei 2013 06:37

Ook ik wil even iets kwijt over de fantastische service die geboden wordt!
Weekend van 28/04 een bestelling geplaatst en de maandag al een berichtje dat alles verstuurd was. Helaas kon ik de code om de status van het pakketje niet gebruiken (pakje was niet gekend) en pakje kwam ook niet aan.
Na mailen met Sandra werd vorige vrijdag de bestelling nogmaals.verstuurd en die is gisteren al geleverd!
Heel erg bedankt Sandra voor de snelle interventie!

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door createss » zo 25 mei 2014 12:18

:D

katelijne
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 01 jun 2014 12:32

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door katelijne » di 03 jun 2014 10:53

het kan bijna niet dat het van 2012 geleden is dat jullie nog een reactie kregen. Ik vind dit heel onverdiend. Jullie hebben de meest overzichtelijke site. Jullie geven heel goed aan wat er in een te kopen pakket zit vb aantal parels, gewicht ed.
Jullie levering is fantastisch: ook al gaat het om een levering in België; de volgende dag wordt geleverd ook al is het en zaterdag.
Alles wat ik leerde over technieken komt van jullie. Zeer duidelijke uitleg.
Ik wil jullie dan ook heel erg bedanken want door jullie heb ik sedert 3 jaar ziekte een reuze hobby ontdekt.
Katelijne

Gesloten