Complimenten voor Creadream

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51
Complimenten voor Creadream

Bericht door createss » vr 07 sep 2012 13:48

Ik ben niet zo actief op het forum (wel met kralen :wink: ), maar ik wil wel even wat kwijt.

Ik had een armband gemaakt en daaraan een magneetslotje van Creadream bevestigd. Na een paar keer open en dicht ging het slotje kapot en ik heb daar gistermiddag Sandra een mailtje over gestuurd.
Zojuist vond ik in de brievenbus al een envelop en daar zaten maar liefst 3 nieuwe magneetslotjes in.
Dat noem ik nu geweldige service!! Binnen 24 uur na de klacht is er al een zeer royale oplossing gegeven. Dankjewel Sandra!!
Shoppen bij Creadream was altijd al prettig, maar met zulke service kan jouw webwinkel helemaal niet meer stuk :banaan:

Fijn weekend!!

Gebruikersavatar
evelienzoer
Bead Professional
Berichten:1515
Lid geworden op:zo 10 okt 2010 22:39
Locatie:Oude Pekela
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door evelienzoer » vr 07 sep 2012 15:28

Daar ben ik het helemaal mee eens!
Super Sandra :applaus:

Gebruikersavatar
EllenM
Bead Interested
Berichten:185
Lid geworden op:zo 07 nov 2004 12:35
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door EllenM » vr 07 sep 2012 16:53

Sluit ik me er helemaal bij aan!!
Laatst gewijzigd door EllenM op vr 07 sep 2012 20:11, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
lidewij
Bead Lover
Berichten:480
Lid geworden op:wo 05 mei 2010 09:21
Locatie:zandpol
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door lidewij » vr 07 sep 2012 18:03

ik vind de service ook altijd goed en erg snel ,top. :applaus: :applaus:
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Gebruikersavatar
Juul
Bead Interested
Berichten:158
Lid geworden op:wo 01 aug 2012 08:05

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Juul » vr 07 sep 2012 21:09

Ik ga ook mee!! De snelle service...de snelle en duidelijke antwoorden op vragen ja dat kom je niet heel veel meer tegen! :banaan: :applaus:

Gebruikersavatar
Nyx
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 aug 2012 11:52
Locatie:Nijmegen

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Nyx » za 08 sep 2012 08:01

Ik heb gisteren voor het eerst wat dingetjes besteld bij Creadream en ik kreeg ook gelijk al een reactie dat het nog diezelfde dag verstuurd werd.. Dat is altijd zo fijn als dat lekker snel gaat. Tenslotte wil je altijd zo snel mogelijk met je nieuwe aankopen aan de slag. Ik hoop dus dat de postbode vandaag wat door de bus gaat gooien :)
Gewoon een beginneling, alles nog een beetje aan het uitproberen dus. Maar leuk is het zeker!

Gebruikersavatar
narda
Bead Believer
Berichten:299
Lid geworden op:wo 11 jul 2012 16:04
Locatie:deurne

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door narda » za 08 sep 2012 08:19

ik ben absoluut ook een fan van creadream, mijn eerste bestelling plaatste ik een week voor ik op vakantie ging, er stond bij dat ze snel leverde maar had nog geen mail gehad dat ze het verstuurd hadden ik stuurde paar dagen nadien een mailke om het te checken en er was iets misgelopen na de betaling, het was betaald maar om de en of andere reden hadden ze het niet gemerkt. ik heb mijn pakje de avond van mijn vertrek nog ontvangen en er zat een verassing bij ik was echt kontent. mijn laatste bestelling ging er iets fout op mijn pc met de betaling , eventjes een mailtje gestuurd of het was betaald en het was niet betaald , heb ik dat in orde gemaakt en nog was de bestelling er binnen de week. ik vind dat creadream best een prijs van beste webshop verdient !!!!! :applaus: :applaus: :applaus:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Algante » za 08 sep 2012 08:28

Kun je er nog eentje kwijt?
Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.

Ik ben ook dol op Sandra en CreaDream!
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Chantale
Bead Believer
Berichten:267
Lid geworden op:wo 01 feb 2012 10:24
Locatie:West-Vlaanderen

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Chantale » za 08 sep 2012 10:23

Ik van ook fan van Creadream :banaan:

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Sandra » ma 10 sep 2012 11:30

:oops: dank je wel allemaal! Sorry voor late reactie, had hele drukke weekend met kraambezoek en familiefeest en nog meer dingen.
Createss ik vond het vanzelfsprekend, vond het zo vervelend dat er 1tje stuk was gegaan en je die dus opnieuw moet bevestigen. Ga je de creatie hier nog showen? Hij is echt heel mooi.

Nyx ik hoop dat je bestelling op tijd is aangekomen. :-)

Narda ja ik weet het nog, de bestelling was betaald via creditcard en normaal gesproken wordt het dan automatisch verwerkt bij ons, ik hoef het dus niet na te kijken, maar nu ging er dus iets fout. :cry: Vind ik erg vervelend voor de klant. We gaan kijken of we 'n soort extra controle in kunnen bouwen zodat dit niet meer kan gebeuren.

Gebruikersavatar
Nyx
Bead Discoverer
Berichten:43
Lid geworden op:zo 19 aug 2012 11:52
Locatie:Nijmegen

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Nyx » di 11 sep 2012 08:20

Ja, het was er ook echt de volgende dag Sandra, helemaal perfect. Ik ben er gelijk mee aan de slag gegaan :)
Gewoon een beginneling, alles nog een beetje aan het uitproberen dus. Maar leuk is het zeker!

Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Ingeborg76 » di 11 sep 2012 08:45

Altijd snelle service en goed geinformeerd door de mailtjes....Toppie dus!! :applaus:
Groetjes Ingeborg

Tineke 52
Bead Fan
Berichten:327
Lid geworden op:do 14 jun 2012 15:47

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Tineke 52 » di 11 sep 2012 15:28

ik kan het alleen maar eens zijn met de anderen. :lol: :lol: :lol: :lol:

Gebruikersavatar
Zina
Bead Intelligent
Berichten:1304
Lid geworden op:za 10 sep 2011 13:03
Locatie:Drachten
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Zina » vr 02 nov 2012 14:04

Voor het eerst in tijden weer besteld bij creadream. Ik ben erg tevreden en stap hierbij ook over van favoriete winkeltje :D Ik vind het top dat er bij 10 euro gratis word verzonden! Dit scheelt weer een hoop geld. Snelle service, ook niet onbelangrijk! Ik ben helemaal blij! :D

Ik heb er voor het eerst besteld omdat ik normaal alleen toho gebruik, ik kwam er deze keer achter dat ik wel bij 3 verschillende webshops moest bestellen om aan de kleuren te komen die ik nodig had. Nou dat ging me wat te ver! Creadream had ze op 1 na allemaal, dus ik heb daar besteld, maar dan wel van miyuki. Dit kan ik aanraden, want het verschil qua kleur is haast niet te zien tussen Toho en Miyuki! Ja misschien een tintje donkerder of lichter, maar absoluut niet storend.

Bedankt!
Altijd aan het kralen...

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: Complimenten voor Creadream

Bericht door Sandra » vr 02 nov 2012 17:12

:oops: :bedankt: bedankt voor je compliment! welke miste je trouwens?

Gesloten