vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door Sandra » za 10 mar 2012 12:38

Ik heb 'n vraagje / verzoek om wat uit te proberen. Als ik wat in winkelmandje doe bij http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; blijven de artikelen er altijd in, dus ook bv na 'n paar weken is het er nog in. Alleen bij sommige klanten blijft het winkelmandje niet gevuld: als ze bv half uur niet hebben geshopped is het winkelmandje automatisch leeg. Dit heeft te maken met privacy instellingen / accepteren van cookies, waardoor het systeem niet meteen kan zien welke winkelmandje van haar is. Het kan in ieder geval erg vervelend zijn, ben je bijvoorbeeld net aan het shoppen, word je gebeld door 'n vriendin, ga je verder shoppen, is je winkelmandje leeg.

Ik heb daarom wat gewijzigd aan het systeem zodat hij het winkelmandje ook kan achterhalen als je geen cookies accepteert. Het winkelmandje moet dan wel maximaal 40 dagen geleden zijn aangemaakt.

Zouden jullie misschien naar http://www.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; kunnen gaan, iets toevoegen aan winkelmandje en dan bv morgen kijken of het nog steeds erin is? Als het niet teveel moeite is ;) bij de meesten ging het wel al goed. Ik wil alleen zeker maken dat het niet verkeerd uitpakt....Het zou kunnen dat je winkelmandje leeg was en dat als je nu erheen gaat je winkelmandje van paar weken terug ziet.

Alvast heel erg bedankt!

Gebruikersavatar
Ellen
Bead Monster
Berichten:5878
Lid geworden op:ma 24 feb 2003 10:51
Locatie:Bergen op Zoom

Re: vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door Ellen » za 10 mar 2012 12:50

Hoi Sandra,
Ik dacht ik probeer even voor je.
En mijn spullen van de vorige keer die ik mooi vond (zeker een week geleden), staan nog in het mandje. Dus bij mij doet ie het :D :D
Groetjes Ellen.

Gebruikersavatar
JMHols
Bead Monster
Berichten:4783
Lid geworden op:do 14 apr 2011 21:12

Re: vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door JMHols » za 10 mar 2012 15:17

Bij mij gaat het ook goed, ook ik had al eerder een keer wat in het mandje gedaan en dat zit er ook nog steeds in.

Gebruikersavatar
Daphne_B
Bead Lover
Berichten:440
Lid geworden op:di 15 feb 2011 09:23
Locatie:Den Haag

Re: vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door Daphne_B » ma 12 mar 2012 13:12

Ik zag inderdaad in mijn winkelmandje een bestelling staan van een paar weken geleden, dus volgens mij blijft het keurig staan!
Groetjes,
Daphne

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door createss » ma 12 mar 2012 14:20

Hier gaat het ook goed: zaterdag wat in het winkelwagentje gegooid en het zit er nog steeds netjes in ;)

Gebruikersavatar
Eostre
Bead Producer
Berichten:1244
Lid geworden op:do 16 dec 2010 12:07

Re: vraag hoe lang winkelwagen gevuld blijft

Bericht door Eostre » di 13 mar 2012 10:11

Bij mij zitten ze er ook nog in (hihihi alleen heb je het op dit moment niet op voorraad).

Gesloten