Girofoon

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Ezther
Bead Professional
Girofoon

Bericht door Ezther » vr 25 jun 2004 18:54

Heb net een bestelling geplaatst bij CreaDream :wink: .
Omdat ik de spullen snel moet hebben, dacht ik: ik doe de betaling per girofoon.
Dan hebben zij snel de betaling binnen en heb ik de spullen lekker snel in huis.
Maar toen moest ik het betalingskenmerk invoeren en toen snapte ik niet hoe ik de code in moest voeren omdat het letters ?n cijfers waren.
Cijfers snapte ik nog wel (duhh!) maar die letters??? Ik dacht gewoon als SMS, maar dat mislukte. Dus nu heb ik alleen de cijfers maar de letters stonden vooraan de code, dus nu klopt de hele code niet meer!
Is dit een probleem of valt het wel mee?
Hoe doen jullie dat met de girofoon?
(Nee, ik heb geen internetbankieren, doe deze betalingen altijd nog gewoon met een ouderwetse overschrijvingskaart....)
Bye bye, Ezther.

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 25 jun 2004 19:16

nee hoor, dit is geen enkel probleem. het komt geregeld voor dat er zelfs geen kenmerk wordt getoond, dan zoeken we gewoon mbv het totaalbedrag of naam. maar goed dat je het even vraagt, ik ga dit ook wel even melden bij de 'help pagina'. want het melden van de laatste nummers zijn het meest nuttig. bedankt dus. :)

Stéphanie
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Stéphanie » za 26 jun 2004 16:03

Ik maak ook altijd over via de Girofoon en letters kan inderdaad niet... maar het gaat eigenlijk altijd goed :).
Pas 16 jaar en nu al verslaafd...

Gesloten