uploaden lukt niet??

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56
uploaden lukt niet??

Bericht door Vicky P » za 10 dec 2011 12:48

ik heb net geprobeerd een foto te uploaden voor op het forum, via de link onder spelregels maar het uploaden pakt niet...net of het programma blijft hangen nadat ik de foto heb geselcteerd...er gebeurt niets..ik heb het scherm weggeklikt.
ligt dit aan mijn laptop, of?
vicky

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Re: uploaden lukt niet??

Bericht door Sandra » za 10 dec 2011 13:01

Het zou kunnen dat je 'n hele grote foto heb, dat het uploaden te lang duurt....kreeg je wel zo 'n popupje dat het nu geupload gaat worden?
Ik zie hem iig nog niet online: http://www.kralen.com/Tips/Voorbeelden/ ... zicht/309/" onclick="window.open(this.href);return false;

Je zou desnoods de foto iets kunnen verkleinen via programma of even naar jezelf mailen zodat ie vanzelf verkleind.

Vicky P
Bead Lover
Berichten:492
Lid geworden op:di 12 jul 2011 15:56

Re: uploaden lukt niet??

Bericht door Vicky P » zo 11 dec 2011 07:56

ik heb van alles nagekeken...ik krijg inderdaad een pop up dat er geupload wordt...maar dan blijft alles hangen....je ziet dat het programma wel bezig is.
en dan na een paar min krijg ik gewoon een totaal wit beeld...en niks is gebeurd.
nu heb ik de laatste tijd wel meer dat sommige programmatjes gek doen op mijn laptop...dus ik weet dat het aan mijn laptop ligt, althans bepaalde instellingen zullen wel iets mankeren.
Dit heb ik gekregen na een update van firefox.
ik ben maar een leek en heb geen idee wat ik nu hieraan kan doen of moet doen.
ik kan helaas geen creaties nu laten zien.
kan wel weer als ik werk..dan zou ik het even op mijn werk moeten doen in de pauze...en dan maar effe wachten tot ik mijn buurman kan spreken die in de it werkzaam is....hij kan me vast heel snel helpen.

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: uploaden lukt niet??

Bericht door Algante » zo 11 dec 2011 09:22

Hoi, Vicky,

Vervelend is dat, he, ik heb dat een keertje gehad met Hotmail, kon na update niet meer mail verzenden.

Sandra heeft mij geleerd hoe ik voor iemand anders foto's kan uploaden. Proberen?
Mail jij de foto naar mij (ik PB je mijn adres) en dan zet ik hem erop. Hoop ik :D
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: uploaden lukt niet??

Bericht door Algante » zo 11 dec 2011 10:18

Gelukkig opgelost :D Ik sluit deze topic.
Veel succes met herstellen van je computer toegewenst.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten