Nu ook betalen via creditcard bij CreaDream

Voor suggesties of vragen over de zusjes van dit forum, Kralen.com en CreaDream.nl, moet je hier zijn. Alle feedback is welkom!
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
Nu ook betalen via creditcard bij CreaDream

Bericht door Sandra » di 22 nov 2011 15:42

Het is sinds kort ook mogelijk te betalen via creditcard bij CreaDream. Het kan met creditcard visa en maestro. Na het afronden van de bestelling kun je de betaling starten. De betaling vindt plaats in een beveiligde omgeving die door Multisafepay wordt beheerd. Hierdoor zijn je creditcard gegevens niet bij ons bekend. Zodra de betaling is voldaan wordt uw bestelling gewijzigd naar betaald en kan deze verstuurd worden.

Nu heb ik meteen een vraag aan de Belgen. Hebben jullie behoefte aan betaalwijze MisterCash en/of DIRECTebanking? (voor de Nederlanders: dat is een beetje hetzelfde als iDEAL, werkt niet in Nederland.) Zo ja, welke van deze 2 gebruiken jullie het meest? Voordeel van deze betaalwijze is dat we het meteen weten als het is betaald, waardoor de bestelling nog sneller verstuurd kan worden.

Gebruikersavatar
Disneyfreakske
Bead Reader
Berichten:13
Lid geworden op:wo 05 okt 2011 19:04
Locatie:Stabroek *Belgie*

Re: Nu ook betalen via creditcard bij CreaDream

Bericht door Disneyfreakske » di 22 nov 2011 19:12

Ik vind het super :-DD dat je nu via visa en zo kan betalen :banaan: .
Vind dat enorm handig, tov met een gewone overschrijving.

Directebanking ken ik nie echt heb t net effe opgezocht en voor mij persoonlijk vind ik t niet nodig.
Wat ik ook wel handig vind is betalen via PAYPAL.Snel, makkelijk en veilig
Via mistercash en diee directebanking heb ik nog nooit iets besteld via internet dus heb geen voorkeur eigenlijk

Gesloten